آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

درس اول

سلام

به وبلاگ من خوش اومدید.اول از همه ازتون میخوام که برام بنویسین که منظور از LLE چیه؟

 

حالا در مورد وبلاگم مختصری توضیح میدم.قبل از شروع درس میخوام درباره فنون یادگیری براتون بگم.چون بیشتر آموختهایمان رو از طریق مطالعه متن ها بدست میاریم پس بهتره که اول روشها و فنون مطالعه رو یادبگیریم. این به ما کمک میکنه که نه تنها در یادگیری زبان موفق باشیم بلکه حتی موقع مطالعه روزنامه هم بیشترین استفاده رو ببریم.البته در طول آموزش فنون مطالعه سعی میکنم روی زبان انگلیسی بیشتر تأکید کنم.

 

همچنین در این وب لاگ بعضی از مهارتها و فنونی رو یاد میگیرین که نه در کتابهای آموزش زبان پیدا میکنین و نه در کلاسهایی که بسته های هزار تومنی پرداخت میکنین.اگه کمی دقت کنین و پا به پای دروس پیش برین میتونین انگلیسی رو طوری یاد بگیرین که بتونین بقیه راه رو خودتن بدون نیاز به کلاس و معلم ادامه بدین، حتی میتونین بصورت خود آموز زبانهای دیگه رو هم یاد بگیرین.

 

فعلا....

 

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:03 ب.ظ http://:(

سلام. خوشحالم اولین کسی هستم که دارم نظر گرانبهای خودم رو ابراز می کنم!
و اما نظر من اینه که .... اینه که ...
آخه نظر خاصی ندارم. فقط منتظرم ببینم چی کار میخای بکنی! منتظرم تا مطالب نوشته بشه بعد.

خرم و پیروز باشید.

نگار شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:13 ب.ظ

salam parvin joon mersi ke mano bi ettela nazashti.darzemn montazere matalebet to weblog hasta.


gorbanat

رضا شنبه 15 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
اول باید بگم خسته نباشی و دستت درد نکنه چون یک کار بزرگی رو شروع کردی و مطمعنآ با پشتکار زیاد مو فق میشی.

فعلا...

نگار یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:24 ب.ظ

حش

رامین چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:09 ب.ظ

تست!

مهدی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام من در شرکتی مشغول به کارهستم به زبان انگلیسی خیلی نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید

امیرحسین یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام خسته نباشید
خسته نباشید من بعد از ۷ سال باید خیلی بچسبه ;)
تازه امروز بلاگتون و دیدم! و تصمیم گرفتم از اول بخونم!
از آخرین کامنت 3 سال می گزره!
بدرود

مهدی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام استاد من فارغ التحصیل کامپیوترم همیشه از اینکه زبانم خیلی ضعیفه ناراحتم ولی تصمیم جدی گرفتم که از الان شروع کنم قوی بشم حد اقل بتونم یه مطلب تخصصی در رشته خودم رو به راحتی بفهمم ممنون میشم منو در این راه راهنمائی کنید . و در مورد این که lle فکر میکنم منظور love learning english باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد