آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

LLE

این هم پاسخ سوالی که هیچ کس نتونست به اون درست جواب بده.تازه جایزش هم نصیب خودم میشه:

 

 Let’s   Learn   English                                  
نظرات 3 + ارسال نظر
سموئیل سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 06:37 ب.ظ http://w3.blogsky.com

ببخشیدا من گفتم جوابش چی میشه.....نظراتی که داده شده به سوالتو نگاه کن تو همون نوشته ای که پرسیدی چی میشه من جواب دادم......

مهندس چرت و پرت چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ق.ظ http://mohandes-chertopert.persianblog.com

قبول نیست ! من از این مسابقه خبر نداشتم در غیر اینصورت بهش جواب می دادم

mosi یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

hala 10 sal pish che jaeezeie gozashte boodi parvin khanoom

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد