آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام دوستان عزیزم.ممنونم از اینکه در این مدتی که نبودم به بلاگ من سر میزدید.من به خاطر درسهای خودم دیگه فرصت نمیکنم.ولی اینو بدونید من دست از نوشتن بر نخواهم داشت مدت کوتاهی از کار کنار میرم.ولی دوباره خواهم نوشت.عزیزانی که به من لینک دادن و من ندادم قول میدم به اونا لینک بدم.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم.

این هم چند تا اصطلاح انگلیسی جدید


آب در هاون کوبیدنattempt the impossible
آدم خانه به دوشa bird of passage
آروغ زدنbreak wind
آش شله قلمکارmish-mash

‌ByE
نظرات 2 + ارسال نظر
نوید... پسر جنوب .. دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:55 ب.ظ http://ExE.BlogSky.Com

سلام دوست عزیز خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ وبلاگ قشنگی داری و مطالب خوندنی مینویسی انشالله همیشه موفق و موید باشی ..!!
آرزومند آرزوهایت نوید { پسر جنوب } منتظرم .. بیا

علی محمد میرزایی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.faramodern77.blogfa.com

وبلاگ جالبی است اما اگر می خواهید مطالب آموزنده ی آن را زیاد کنید به وبلاگ من یک سر بزنید تا کفتون ببره !!!!!!!!!
اگر سوالی هم داشتید می توانید از من بپرسید

goodbye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد