آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش اصطلاح های زبان انگلیسی

آموزش اصطلاح های زبان انگلیسی

 

Keep up with the joneses چشم و هم چشمی کردن

Knock sth down چوب حراج به چیزی زدن

The miles of God grind slowly (but they grind exceeding small) چوب خدا صدا ندارد

Put a spoke in sb’s wheel چوب لای چرخ کسی گذاشتن

Cry wolf چوپان دروغگو

 Tit for tat چیزی که عوض ندارد گله ندارد. ( این به اون در)

What’s cooking? چه کاسه ای زیر نیم کاسه است

Accidents can happen حادثه خبر نمیکند

Account for حساب پس دادن

Sweet nothing حرف های صد من یه غاز

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام پروین خانم خیلی وبلاگ خوبی دارین من به زبان خیلی علاقه دارم دوست دارم تو وبلاگتون بیشتر مکالمات روزمره باشه وبلاگ شما ۲۰ راستی وقتی وبلاگم درست شد به شما لینک میدم
موفق باشید

سعید جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ق.ظ http://www.moghanaras.com

با سلام و خسته نباشید. از کار شما و تلاش بی شائبه تان بی نهایت متشکریم. در صورت تمایل سایت بنده را لینک بگذارید با تشکر. ضمنا من سایت شما را که بشیار ارزشمند است لینک گذاشته ام و خوشبختانه مورد استفاده بسیار خوب دوستان قرار می گیرد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد