آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

slang

سلام-

در پاسخ به سوال امین, دوست خوبم این فقط مشکل شما نیس. خیلی از زبان آموزان دچار این مشکل میشون.

 خب راه حلش اینه که شما مطالعه زیاد بکنین.داستان های کوتاه به زبان انگلیسی بخونین. معانی لغاتی که نمیدونین از فرهنگ لغت استفاده کنین. در فرهنگ لغات برای هر لغت جمله هایی برای مثال مینوسن تا خواننده بدونه که این لغت چگونه در جمله های مختلف  چگونه  بکار برده میشه. اون جمله ها رو بخونین حفظ کنین. یه زمانی ما در مقدماتی برا اینکه لغات رو یاد بگیریم برا هر کدوم جمله درست میکردیم.امتحان کنین شاید برا شما هم کار بکنه. فقط باید زیاد مطالعه کنین اخبار , مقاله, داستان , .... اینو یادتون باشه انسان هر کاری که اراده بکنه به اون میرسه.یادگیری یه زبان خارجی و هر چیز دیگه خیلی سخته.اگه اراده کنین و پشتکار داشته باشین مطمئن باشین موفق میشین.

برا همتون آرزوی موفقیت دارم.

در ضمن یه چند روزی رو با خانواده مسافرت میرم.
 
دوست عزیز سیما که از من چند تا شعر کوتاه درخواست کرده بودید براتون خواستم ایمیل بفرستم ولی پیغام خطا داد.این هم چند تا شعر کوتاه

MAGGIE B

Lewis Carroll

 (To Maggie Bowman.)

WRITTEN by Maggie B Bought by me:

A present to Maggie B Sent by me:

But who can Maggie be? Answered by me:

“She is she.”

------------------------------------------------------------------

Upon the Death of Sir Albert Morton's Wife

Sir Henry Wotton (1568–1639)

He first deceased; she for a little tried

To live without him, liked it not, and died.

Separation

W. S. Merwin (1973)

Your absence has gone through me
Like thread through a needle.
Everything I do is stitched with its color

You Fit into Me

Margaret Atwood (1971)

You fit into me
Like a hook into an eye
A fish hook
An open eye


------------------------------------------------------------------------------

Let’s Learn Slang

All Ears

MEANING: Listening carefully; keenly attentive.

Example:

I was all ears as Svet told me this exciting story.

Etymology:

You listen with your ears, so if you are ‘ all ears ‘ your entire being is listening to someone speak

----------------------------------------------------

'Under the sun'

MEANING: This is an idiomatic way of saying ‘anywhere on earth’.

Example: This is the largest dinosaur exhibit anywhere. There’s nothing else like it under the sun."

--------------------------------------------------------------

'Call it a day'

MEANING:  A remark made when it’s time to go home or stop a certain job.  Often said at the end of a workday.  When someone leaves the office for the day, it’s common to say “Well, I guess I’ll call it a day


Cheerio


نظرات 5 + ارسال نظر
آسمان آبی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام
از اینکه خیلی زود به درخواستم پاسخ دادید ولینک داستانها را فرستادید ممنونم.
وبلاگ شما را با google پیدا کردم و تمام مطالب آنرا دانلود کردم !!
امیدوارم با کمک شما بتوانم سطح دانشم را افزایش دهم.
لطفا بخش اصطلاحات را بیشتر کنید !!!!
راستی یک لغت دارم که معنی اش را هیچ کس بلد نیست!!

حتی خودم:
{{{{ henssy }}}}
byyyyyyy

میثم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.phprider.com

سلام پروین خانم. چون بار اوله دارم واسه شما نظر می ذارم یه مقدار رسمی می نویسم! ... در مورد وبلاگتون و فعالیتی که شروع کردین واقعا بهتون تبریک می گم. و امیدوارم همیشه رو به پیشرفت باشید. من چند وقتی میشه که دارم از مطالبی که مینویسین استفاده می کنم . البته هنوز توی آرشیو ها هستم! .... اگه میشه چند تا از این داستان ها رو به انتخاب خودتون واسم میل کنین. باز هم ممنون و خسته نباشید . در ضمن مسافرت خوش بگذره !!!

مریم دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام.می تونم از شما خواهش کنم یک متن رو واسه من ترجمه کنید.

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:38 ب.ظ

how my favorate shit rockers look likeهرچی میگردم معنیش را پیدا نمی کنم اگه میشه معنییش را به من بگید .ممنون

پژمان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ق.ظ http://vb.blogfa.com

می خواستم که تبادل لینک کنیم
در ضمن وبلاگ خیلی ... توپ دارید بهتون تبریک می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد