آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام-

سلام-

پدر یکی از بازدید کننده های این وبلاگ و دوست  خوب من ساناز یه عمل قلب داره.بیاین همه باهم براش دعا کنیم. بیاین دعا کنیم همه ی بیمارها شفا پیدا کنن.همه بیمار ها خوب بشن.به امید چنین روزی.

 

آسمان آبی عزیز:

به من هم حق بده.من فکر میکنین بیکارم.من نظر شما رو دیده بودم. و نظرات بقیه رو. ولی یه کمی سرم شلوعه. به خاطر همین فقط چند تا طلب که از قبل آماده کرده بودم اونا را گذاشتم.

 

من نزدیک دانشگاه علم و صنعت جایی رو سراغ ندارم که به شما توصیه کنم.

 نظرم رو در مورد اون کتاب خواسته بودی خوب کتاب خیلی خوبیه.فقط همین رو میتونم بگم. اگه اونو خوب یاد بگیری تو امتحان آی ال تی اس شرکت کن.روی هر کتابی یعنی پشت جلد هر داستانی نوشته که این چه سطحیه.

طرز استفاده صحیح از نوار کاست( قابل توجه تمام زبان آموزان):

 

وقتی کتاب داستانی رو همراه با نوار کاست ان تهیه میکنید کتاب داستان را نباید باز کنیدو نباید بخوانید.اول نوار کاست آن را در دستگاه پخش خود قرار دهید. سه بار باید به آن گوش کنید. بار اول: تصر کنید به موسیقی گوش میدهید. بار دوم: این بار کمی با دقت گوش کنید.بار سوم: در عین گوش کردن سعی کنید به خاطر بیاورید در بار اول و دوم چه چیزهایی را متوجه شدید و چه چیزهایی را نه. آن مورد هایی را که نتوانسته بودید متوجه بشید سعی کنید در بار سون متوجه بشید.

و بعد از سه بار گوش فرا دادن به نوار کاست داستان مورد نظر بار چهارم کتاب را باز کرده وبخوانید. این بار هم دقت کنید چه مواردی را گوش کردن متوجه شدید و چه چیزهایی را نه. این راه به شما کمک میکند تا سطح استعداد شنوایی انگلیسی خود را دریابید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

خواهش می کنم از داستانهای کوتاه در وبلاگ بیشتر استفاده شود .
با تشکر از این وبلاگ آموزنده و سرگرم کننده . خیلی عالیه ! بهتون تبریک می گم . اگر می شود خود را معرفی کنید که فارغ التحصیل چه رشته ای هستید . ممنون می شوم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد