آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

*************


If you study to remember, you will forget, but, If you study to understand, you will remember.

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین مریم پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ب.ظ http://nazaninmaryam.blogfa.com

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه و امیدوارم که خدا هر آرزویی که دوست دارید برآورده کنه چون کارتون واقعا عالی بود البته من هنوز تو مطالب دی ۸۲ هستم و می خوام از اول یاد بگیرم ولی این کارتون واقعا محشر بود
به امید دیدار
شاد باشید

بی دل پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ http://harimedel.persianblog.com

سلام... جمله ی زیبایی بود...

محمد صابری جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ب.ظ

باسلام من با نرم افزار سویت انگلیش تمرین کردم خوب یاد نمگیرم لطفا چند نرم افزار خوب وکتاب معرفی کنید با تشکر

لادن یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ق.ظ http://english4u.blogfa.com

I agree .But unfortunatly what we see in our schools is just memorizing and then forgetting

[ بدون نام ] یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ

Salam va khaste nabashid
Mikhastam bedoonam
1Saken ساکن be engelisi chi mishe?
2.mage be # nemigan number?
Ghablan ham az shoma porsidam ke aya midoomid
رو پایی زدن و دیوار حائل به انگایسی چی میشه؟
با تشکر از زحمات شما
hosseinv@iwon.com

محمد صابری شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ب.ظ

با سلام وخسته نباشید خواهش می کنم چند کتاب وسی دی آموزشی معرفی کنید با لهجه انگلیسی باشد نه لهجه آمریکایی چون من تقریبا مپتدی هستم آمریکایی مشکلتر هست اگر خودتان هم سی دی آموزشی دارید با من تماس بگرید ۰۹۱۳۳۴۳۵۳۲۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد