آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام

دوستان عزیز لطفا مطالب ارشیو را مطالعه کنید بعد سوالتان را بپرسید.لطفا سوالات تکراری نپرسید.

من به همه سه نوع کتاب معرفی میکنم که یکی از اونا رو خودم بیشتر دوست دارم و اونو به همه توصیه میکنم. ولی شما هر کدوم دوست داشتین استفاده بکنین. سی دی و کاست هم دارن.

1) New American Streamline

2) New Interchange

3) Headway

نظرات 2 + ارسال نظر
ابی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ق.ظ

به نظر شما کدام یک بهترین است

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد