آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام -پاسخ به سوالات

سلام-

مرسی از لطفتون-

۱من قبلا هم گفته بودم دوستان عزیزی که با من تبادل لینک کرده این و من لینک شما رو نگذاشتم

آدرس وبلاگتون رو بدین تا بزارم.

۲- یه عزیزی گفتن توضیح بدم اونا رو-خیلی واضحن من نمیدونم چرا متوجه نشدن-

اون مطالب اصطلاحات رایج در کشور استرالیا است. همین.

 

منتظر ادامه اصطلاحات باشین.

نظرات 3 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ http://oasis.blogfa.com

مرسی از جوابت

رضا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام
من تازه با سایت شما اشنا شده ام . بسیار مطالب اموزنده وجالبی در ان یافتم اما حالا برای استفاده از ان مشگل دارم
برای استفاده باید تک تک صفحات و ارشیوهای گذشته را باز کرده و درون یک فایل doc کپی کنم و ..... این امکان برای شما وجود دارد که تمام مطالب گذشته تا به حال را به صورت یک فایل (doc ,pdf.....) یکجا کرده در سایت قرار داد تا بشود کامل دریافت کرد؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

hi parvin. I'd like to know how i can have new american streamline, acievement tests. i'm impatiently looking forward to hearing from you.ps. the site is wonderful.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد