آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Quote

 "For every beauty there is an eye somewhere to see it. For every truth there is an ear somewhere to hear it. For every love there is a heart somewhere to receive it."
 Ivan Panin

نظرات 4 + ارسال نظر
pejman دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://pahnabi.blogsky.com


سلام دوست عزیزم . من وبلاگتون رو خوندم برام خیلی جالب بود حتما به وبلاگ من هم یه سری بزن.

م چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ http://oasis.blogfa.com

for every new note i am ready to read it.

rezairavani چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ http://esperantolernu.blogfa.com

salam
mikhaham ozve shavam
lotfan rahnemaei farmaeid
all the best

سمیه یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ق.ظ



با سلام و خسته نباشید به همه کسانی که در جهت پر بار شدن این سایت مفید قدم برمی دارند .
من در حال آماده شدن برای کنکور کارشناسی ارشد هستم و در اینترنت در جستجوی تستهایی برای امتحان کردن سطح زبان خود هستم ولی بی فایده است .
اگر امکان دارد تستهایی را دراین سطح هم قرار دهید . متشکر می شوم و در نتیجه دعا م یکنم که هر چی از خدا می خواهید بهتون بدهد . این تنها دعای من برای تمام دوستان و کسانی که به من لطف می کنند می باشد .
خیلی از شما متشکرم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد