آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

phrase

live it up

enjoy oneself; "it's your birthday, so let's live it up!"

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ب.ظ http://talar.mobadele.com/viewforum.php?f=29

وبلاگ جالبی دارید
مایل به همکاری هستید ؟
تماس بگیرید
ممنون

محسن دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://cdzaban.persianblog.com

سلام دوست عزیز. از زحمات شما بسیار متشکرم. من خیلی به وبلاگ شما علاقه‌مندم. برای همین هم لینک شما رو به امید تبادل لینک در وبلاگم ، در قسمت پیوند‌ها قرار دادم. اگه لینک منو توی وبلاگتون بزارین خیلی متشکر می‌شم. منتظر هستم. فعلا خدانگهدار

سمیه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام.سایت قشنگیه.من می خواستم بپرسم امکانش هست نمونهclose passage که در ارتباط با زبان و زبانشناسی باشد در سایت بگذارید.ممنون
من فوری احتیاج دارم یا حداقل راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد