آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Happy Valentine's Day

Happy Valentine's Day

Your Name

I wrote your name in the sky,
but the wind blew it away.
I wrote your name in the sand,
but the waves washed it away.
I wrote your name in my heart,
and forever it will stay.

- Jessica Blade -


I Asked God

I asked God for a flower, he gave me a bouquet
I asked God for a minute, he gave me a day
I asked God for true love, he gave me that too
I asked for an angel and he gave me you.

- John Raine -


if I’d wish to be anything

If I could wish to be anything
I’d wish to be your tear
to be conceived by your heart,
born in your eye
live on your cheek
and die on your lips

- stephanie mcfarlane-

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.kaleibar.persianblog.com

valentinro be shoma tabrik migam omidvaram ke hamishe movafag bashin
وبلاگتون عالی هست
بهت باز هم سر میزنم

محمد چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ق.ظ http://davari55.mihanblog.com

پروین خانم سلام خوشحال شدم که از وبلاگ من دیدن کردیدمن هم خوشحال میشم که با شما تبادل لینک کنم اگه اجازه بدین لینکنون رو در این وبلاگ قرار بدم چون این بیشتر به درد بزرگترا می خوره ولی اون یکی ( بلاگفا) مال دانش آموزا هست.

پیمان چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
ولنتاین مبارک.
خوشحالم که یک بار دیگه فرصتی پیدا کردم تا به وبلاگ شما سر بزنم. امیدوارم من رو فراموش نکرده باشید.
من در حال حاضر سخت مشغول خواندن زبان هستم و مطمئنم وبلاگ شما به من کمک خواهد کرد. در حال حاضر دنبال فردی می گردم که بتوانم در بعضی مواقع با او صحبت کنم تا هم مکالمه ام تقویت شود و هم طرف مقابل من اشتباهات مرا خصوصا از نظر تلفظ تصحیح کند.
آیا شما می توانید به من کمک کنید؟
موفق باشید.

محمد پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ب.ظ http://davari55.blogfa.com

با سلام و درود فراوان به شما
من شما را در دو وبلاگم لینکتون کردم . اگه ممکن است آدرس ایمیلتون رو بدین تا در صورت نیاز بتونم بوسیله ایمیلتون با شما در تماس باشم.
ارادتمند - محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد