آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام  دوستان عزیز

متاسفانه به خاطر فوت یکی عزیزانم مدتی بود که به وبلاگم سر نزده بودم.

به خاطر کامنت های محبت آمیز تان کمال تشکر را دارم.

به زودی با مطالب جدید بر میگردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
باغبون پیر پردیس عشق دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

دوست عزیز سلام
ضمن عرض تسیلیت به شما دوست گرامی . خدمت شما عرض کنم من تازه می خواهم زبان انگلیسی را شروع کنم به نوعی خودم را می خواهم آماده کنم برای کنکور و نیازمند راهنمایی های شما هستم ... ارادتمند شما

اگه به اولین ماه که آذر۸۲ است نگاه کنین کمکتون میکنه

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.u-me.blogsky.com

دوست عزیز سلام
ضمن عرض تسلیت به شما.من خواهان تبادل لینک با شما هستم.

farid چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ق.ظ

arz e salam daram khedmatetoon
wb logetoon ro az google peyda kardam khily mofide mamnoon dar zemn arz e tasliat baratoon daram

ممنون.

میتی چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ

تسلیت میگم

متشکر.

طوبی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ق.ظ

ضمن عرض سلام و تسلیت؛
با توجه به موضوع وبلاگتون میخواستم بدونم شما می دونید از اینترنی سوالات تست انگلیسی و نکات کنکوری را از چه سایتی میشه گرفت؟با تشکر

سلام
راستش من تا به حال چنین سایتی رو ندیدم
شاید اگه بگردین تو گوگل چیزی بتونین پیدا کنین.
متاسفم که نمیتونم کمکتون کنم.

مصطفی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ

شما کشف جدید من هستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد