آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Happy Birthday LLE

ال ال ای ۴ ساله شد.

 

۴ سال واسه خونه ی اینترنتیم زحمت کشیدم تا شاید بتونم کمکی کنم به کسانی که میخوان و دوست دارن زبان بین المللی رو یاد بگیرن -

۴سال  یه عمر وقت و هزینه واسه چی؟ نمیدونم تو این مدت کسی تونسته چیزی یاد بگیره حتی اگه شده یه لغت یا یه اصطلاح یا .....

۴سال تا جایی که زمان بهم اجازه میداد سعی کردم کمکی کنم .تو این ۴سال دوستای زیادی هم پیدا کردم که نمیدونم اگه این وبلاگ رو نداشتم بازم این همه دوست داشتم یا نه

تو این ۴سال ۴هزار بار خواستم که وبلاگ نویسی رو رها کنم و به کار و زندگیم برسم ولی ...ولی...نظرات شما همیشه منو خوشحال وخرسند میکرد...و همیشه شما به من و خونم لطف داشتین. همه اینا باعث شد که به کارم ادامه بدم.

۴سال ساختیم و سوختیم 

۴سال مردم و زنده شدم ...وای دیر شد باید یه چیزی پست کنمدیر شد     Be on time,respect your readers

۴سال..

...

...

...

 

خب به هر حال امیدوارم اینجا برای شما دوستان عزیزم مفید واقع بوده.

منتظر مطالب بعدی باشید.

در ضمن:

 

Happy Birthday LLE

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام این وبلاگ بی نظیر را تازه کشف کردم. عالیه . و از امروز شروع کردم تا با این وبلاگ دوست داشتنی انگلیسی بخونم . فقط اگر امکان داره من را برای استفاده بهتر از ایم وبلاگ راهنمائی کنید . راستی تولدت را صمیمانه تبریک می گم

فرهاد پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

به خاطر وبلاگ پرمحتوایی که داری به سهم خودم از شما تشکر میکنم . تولد مبارک ، امیدوارم همیشه تندرست و پاینده باشی و به آرزوهات برسی

کاوه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.italianlerning.blogfa.com


پروین جان به خاطر تمام زحماتی که میکشی شخصا ازت تشکر میکنم. از اونجایی که منم دستی تو آتیش دارم میدونم چی کشیدی، مال من که هنوز به یه سالگی هم نرسیده اما تو همین مدت هم واقعا پوستم کنده شده.

هرچند اعتراف میکنم اگه وبلاگ نمیزدم، انگیزه برای یادگیری خیلی چیزها رو هم بدست نمیاوردم و افتخار پیدا کردن دوستان بسیاری رو هم از دست میدادم.

امیدوارم که ۱۲۰ سال عمر کنی و وبلاگتو هر روز بهتر از دیروز عرضه کنی.

مهیار - مترجم نوپا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ http://mahyarmusavi.blogfa.com

سلام
تولد وبلاگت مبارک
نمی شناسنت اما قابل ستایشی
اما شک ندارم یک صفت تو بیش از همه باعث شده که به کار آموزش به دیگران دلگرم باشی
کامنت های امثال من نیست که تو را تشویق به ادامه کار می کنه
صفت سخاوتمندی تو و همه بجه هایی است که دوست دارند آنچه که دارند بین دیگران تقسیم کنند
پروین عزیز
سخاوتت ستودنی است حتی اگر هدیه ات به یک نفر تعلق گیرد
این حس را همیشه باور کن
هیچ لذتی بالاتر از خدمت به دیگران نیست
از وقتی با کتابهای وین دایر آشنا شدم فهمیدم باید خدمت کرد
شاید خدمت بزرگانی مثل تو به امثال من همین چند کلمه ای است که انصافا ْ همین هم وقت و زحمت زیادی داره
تو هم مثل هما (وبلاگ رقص پروانه ها) مملو از امید هستی

farid یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ب.ظ

tazeh ba wb logetoon ashena shodam ,man be nobeh khodam kamal e tashakor ro daram baray e man hadeaghal ke zaban mikhoonam khily aly boodeh ta behal.
vaghean khasteh nabashin

شایان شلیله سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.openlearningcenter.com

سلام
من یک سفارش کوچک دارم چطور می توانم با شما تماس داشته باشم.
نیاز به آدرس ایمیل دارم برای یک سفارش آگهی

مصطفی شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ

با تشکر از شما . می خواستم خواهش کنم هر وقت به روز شدین خبر بدین

تو و من یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://u-me.blogsky.com

به خاطر وبلاگ پرمحتوایی که داری به سهم خودم از شما تشکر میکنم . تولد وبلاگ مبارک

علامه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ http://asoor.coo.ir

سلام همیشه شاد و سرزنده و پایدار باشید من بعنوان یک تازه وارد برای آموزش و با افتخار شاگردی فردی که چهار سال زحمت کشیده تا به دیگران خدمتی کرده باشه دست شما رو می بوسم بامید روز رهایی مردم ایران از فقر و جهل و از همه مهمتر فساد و تباهی ای که حاصل تمدن عرب و نه غرب هست . روزگاری گمان ما بر این بود که مفسدین از غرب می آیند و غافل بودیم که غرب دنیای آزاد اختیار بوده و هر کس مایل بوده به راهی که میخواسته می رفته . به وب من سری بزنی خوشحال می شم . موید باشید .

کریم شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ق.ظ

با سلام می خواستم تولد وبلاگ رو تبریک بگم
و بگم از شما بعید ناامید شید
کمک زیادی در یادگیری زبان به من و امسال من کردید . از شما واقعا مچکریم
never lose hope

اسماعیل یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ب.ظ

واسه وبلاگ باحالی که داری به سهم خودم از شما تشکر میکنم . تولد وبلاگ مبارک
اما من تازه وبلاگتو پیدا کردم از نظر زبان انگلیسی صفرم 0000!!!!؟ ولی خیلی دوستدارم یادبگیرم هرچی سعی میکنم نمیدونم چیکارکنم ! اینجوری شد که وبلاگتو از googel پیدا کردم و فقط دست نوشته های فارسی تو این چند سال وبلاگ نویسی کردی واسی چی واسی کی ؟! بازم کسی هست که بخوان بدون مثل یکیش مثل من همجا شده فروش اینترنتی وقتی هم میگیر ی مبینی بدر د نمیخوره خلاصه سرت به درد نیارم ذکات علم همون آموزش علم به دیگران اگه لطمه ای به زندگیت نمیخواه ما که دوست دارمیم ازت چیزای زیادی یادبگیریم منتظر راهنمایات هستم اگه میتونی پیشا پیش مننونم .... نا امید نباش ......

ALI یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ

وبلاگ بسیار زیبایی دارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد