آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Good Wan! Good One!

Good Wan! (Good One!)"  


Caller: Hello, can I speak to Annie Wan

 

Operator: Yes, you can speak to me. 

 

Caller : No, I want to speak to Annie Wan!

 

Operator: Yes I understand you want to speak to anyone. You can speak to me. Who is this? 

 

Caller : I'm Sam Wan. And I need to talk to Annie Wan! It's urgent.

 

Operator: I know you are someone and you want to talk to anyone! But what's this urgent matter about?

 

Caller: Well... just tell my sister Annie Wan that our brother Noe Wan was involved in an accident. Noe Wan got injured and now Noe Wan is being sent to the hospital. Right now, Avery Wan is on his way to the hospital. 

 

Operator : Look, if no one was injured and no one was sent to the hospital, then the accident isn't an urgent matter! You may find this hilarious but I don't have time for this! 

 

Caller : You are so rude! Who are you?

 

Operator: I'm Saw Ree.

 

Caller: Yes! You should be sorry. Now give me your name!! 

 

Operator: That's what I said. I'm Saw Ree ..

 

Caller: Oh ......God!!! !

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
کاوه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ http://italianlerning.blogfa.com


دستت درد نکنه، خیلی باحال بود، کلی خندیدم.

آرش خان گل سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ http://arash54.mihanblog.com

اوکی !

حسن پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ http://climate.blogfa.com

با سلام

بنده امسال در تافل دانشگاه تهران شرکت می کنم . اگر بنده راهنمایی کنید ممنون می شوم . ودر صورت امکان نمونه سوالات تافل تهران را برایم ارسال کنی منمون میشم.

MHD جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام من زمان رفتن به کلاس رو ندارم و باید زبانم رو در حد ترجمه متون تخصصی بالا ببرم می تونین راهنمایی کنید منو از چه جزوه ها و کتابهایی استفاده کنم؟ ممنون

مهیار - مترجم نوپا جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ب.ظ http://mahyarmusavi.blogfa.com

سلام

خیلی جالب بود
ممنون از وقتی که گذاشته بودی

کیارش شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.shimi-mavad.blogfa.com

سلام . کارتون عالیه. یه پیشنهاد براتون دارم. من سایت ایرانیان۲۰.کام رو اداره می کنم. اگه بخواین من برای شما یک صفحه به اینجا لینک می کنم و یا فضا برای آپلود بهتون می دم شما هم یک بنر آموزش زبان برای من تو وبتون قرار بدین و یه توضیح کوچولو. اگه موافق بودین به من ایمیل بزنید.

نیایش شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

جالب بود.وواقعا گاه این اشتباهات رخ میدهد.مرسی

آرش سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ب.ظ

با تشکر فراوان از شما . واقعا عالی بود . همه قسمت های سایت عالی بود

نا شناس پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ

بابا تو دیگه کی هستی دست همه رو از پشت بستی
امیدوارم لحظه لحظه های زندگیت خرم باشه

زاهد مجیدی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

واقعا جالب بود.خیلی وقت بودازخواندن متون انگلیسی اینقدرنخندیده بودم! راستی اگه میشه بازهم از همین دست فرمایشات روی سایت بیارید.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد