آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام دوستان

رضا ی عزیز که همیشه لطف میکنه و از اینجا دیدن میکنه سوالی رو پرسیده در رابطه با listening

چطور میتونیم listening خودمون رو تقویت کنیم؟

راستش رضا جان این فقط مشکل شما نیست.این مشکل همه ی زبان آموزان است. حتی مشکل خود من.

ما هر چقدر هم که تلاش کنیم هیچوقت نمیتونیم مثل کسی که انگلیسی زبان مادری اونه باشیم.هیچوقت.

میتونیم روش کار کنیم و از زبان آموزان دیگه بهتر باشیم توlistening

یه استادی داشتم در قدیم (منظورم ۳ ساله پیشه) که می گفت : واسه اینکه در یادگیری این زبان خارجه موفق باشین باید اونو وارد زندگیه روزانتون بیارین.

منم همیشه اینو به همه توصیه میکنم.

حالا چطوری وارد زندگی روزانمون کنیم؟ خیلی راحته .کاری که من همیشه میکنم

موسیقی گوش کنین به زبان انگلیسی

تلویزیون نگاه کنین به زبان انگلیسی

رادیو گوش کنین مثل رادیو بی بی سی , رادیو صدای آمریکا

فیلم نگاه کنین به زبانان انگلیسی و...

اینا رودر زندگیه روزمره انجام بدین.

موفق و سر بلند باشین.

P.s. mitoonam dar morede film va music rahnamiitoon konam.

نظرات 10 + ارسال نظر
کیوان سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام
من در مورد کلمه would مشکل دارم . موارد استفاده و معانی اون در جمله های مختلف اطلاعات کاملی می خواهم .اگر زحمتی نیست به میلم این اطلاعات رو بفرستید.
ممنون
خدانگهدار

Amin پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.ParsClubs.Com

Salam Khanoome Parvin:
kheyli khosh hal misham faaliyate shoma dooste ba ettelaat ro dar forum-e khodemoon bebinam mamnoon misham.
mer30
BYe
]

آرش شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.dailyenglish.blogfa.com

سلام --- امیدوارم که حالتون خوب باشه -- خدا رو شکر که بالاخره یه وب خوب چون وب شما گیر آوردم -- من هم فکر کنم همکارشما باشم -- اگه دوست داشتین به وب من هم یه سری بزنید -- خوشحال میشم !!‌ اگه خوشتون اومد بفرمایید نظرتون در مورد تبادل لینک چیه ... ممنون ! موفق باشید

یه زبان آموز یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام پروین خانم. وبلاگ خیلی خوبی دارید . راستش من خیلی میخام زبانم خوب بشه مخصوصا مکالمه و حرف زدن . راستی شما سایتی برای مکالمه سراغ دارید . هم متن باشه و هم تلفظ یکی سایت www.listenandlearn.org را بهم معرفی کرده ولی من متن هایش را پیدا نکردم . ممنون میشم منو راهنمایی کنید . شاد باشید

سمیرا جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام پروین خانم .وبلاگ بسیار خوبی دارید.می خواستم بپرسم برای آزمون فوق لیسانس باید آزمون تافل بدهیم.

محبوب اخدر شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.okhdar.com

با سلام : من وب لاگ شما را در سایت خود قرار دادم. لطفا همانطوری که فرمودین سایت ما را در وب لاگ خود قرار دهید.
عنوان وب سایت ما: دستیار آموزش انگلیسی

با تشکر

علیرضا شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://employe.persianblog.com

سلام
ممنون از اطلاعات وبلاگتون
برای دیدن فیلم اگه می شه راهنمایی کنید
راستش من بی بی سی گوش می دم اما نمی فهمم.
موفق باشید

کریستینا یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

600 تست زبان انگلیسی تنها 6500 تومان
حاوی لغات کلیدی و بسیار مهم
مناسب برای کنکور ، آزمونهای تافل ، تولیمو ،وغیره
دارای جایزه وِیژه
در پایان تیرماه 86 به قید قرعه به ده نفر جایزه (5 سکه تمام بهار آزادی و 5 سکه ربع بهار آزادی) هدیه داده می شود.
به 5 نفر از محصولات دیگر شرکت شامل پشتیبانی سیم کارت و عینک آفتابی ویژه هدیه داده می شود.
برای شرکت در قرعه کشی ، پس از خرید ، کافی است شماره صفحه آخر را ببه همراه شماره تماس و نام خود برای ما ایمیل کنید و اصل صفحه را نگه دارید. زمان قرعه کشی 30 تیر 86 خواهد بود و نتایج در 31 تیر 86 اعلام خواهد گشت.
با یک تلفن بسته تست را در منزل یا محل کار خود دریافت نمایید. با هزینه پیک رایگان- تلفن تماس با ما : 88947865 شرکت ستاره پارس جاویدان

رضا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

پروین عزیز واقعا ممنون از توجه و لطفت بابت جواب دادن
به سئوالم ... من 100% با رهنمائی شما موافقم و حتما
اونو به کار میبندم ... پروین عزیز شما در این وبلاگ آموزش زبان
رو سنگ تمام گذاشتید و الان فکر میکنم ما نوآموزان انگلیسی بهتر باشه از تجربیات شما در راه یادگیری استفاده کنیم که جای
تجربیات شما در این وبلاگ خالیه .... واقعا ممنون / بازم سر میزنم
از خداوند میخوام که امثال شما را برای مملکت ما حفظ کنه

رزا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

با سلام ببخشید میشه به من یه داستانی انگلیسی معرفی کنید که خیلی سخت یا اسان نباشه در حد متوسط باشه میخوام تو کلاس زبانم توضیحش بدم خواهش میکنم!!!ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد