آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

When poverty comes in at the door, love flies out of the window
آدم گرسنه ایمان ندارد

Barking dogs seldom bite
از آن نترس که های و هوی دارد از آن بترس که سر به تو دارد

The blind leading the blind
خفته را خفته کی کند بیدار

نظرات 6 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام
تو هم خسته شدی بعد از این همه مدت ...
تا تا

سلام آرش جان
آره سخته

تنهایی سخته باید تک و تنها کار کنی
شونصد بار اینجا گفتم که هر کسی مایله ومیتونه پیغام بده اینوایتش کنم بیاد با من اینجا همکاری کنه چند نفری اومدن عضو شدن یه مطلب پابلیش نکردن
منم ریموشون کردم

وفتی که داری مفت و مجانی اطلاعات میدی و طبق آمار گوگل میفهمی که بازدید کننده زیاد داری و فقط آرش است که همیشه نظر میده
از یک طرف ناراحتت میکنه و از طرفی دیگه خوشحال میشی


آره آرش جان سخته
خیلی سخته

مرمر پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.marmarkhanom.blogfa.com/

سلام گلم مرسیییییییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسسس

هادی کارشناس پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.zabanshop.com

سلام-خسته نباشید-من یه سایت فروش پستی محصولات زبان دارم می خواستم ببینم تو وبلاگتون چه جوری می تونم تبلیغ بذارم
با تشکر

بتول رسولی زاده جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ق.ظ http://amoozeshzaban.blogfa.com

بلاگر عزیز تلاشت را سپاس می گویم. منم درد مشترکم .سری هم به وبلاگ من بزن برای تبادل لینک.

هدیه جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
من یه سری اطلاعات در باره مقاله می خوام منظورم اینه که چه نکاتی باید تو یه مقاله رعایت بشه ؟
ممنون

رامین جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.salamdanesh.com/linkboox.htm

با سلام لطفا برای بالا بردن آمار وبلاگ خود و لینک باکس ما لطفا و بازهم لطفا لینک باکس ما را که صد در صد علمی است را در پایین
وبلاگ خود قرار دهید و بعد از آن
به ما اطلاع بدهید تا شما را عضو همیشگی کنیم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد