آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

پاسخ به سوالات آموزش زبان انگلیسی

سلام به دوستای گلم


بازم مثل همیشه با کامنت های محبت آمیز تون منو شرمنده کردین
مرسی از این همه لطف و بزرگواریتون ...>:D<



راستی عزیزان لطفا اگر پست 2ماه پیش رو خوندین و میخواین راجع به اون نظزتونو بیان کنین خواهش میکنم نظراتتون رو در
قسمت نظر دهی آخرین پست بزارین
چون اگه اینکارو نکنین من نمیوتنم نظرتون رو بخونم و اون وقت شرمندتون میشم .همیشه به آخرین پست بزارین

اوکی حالا به سوالات شما عزیزان پاسخ میدم

Ashena
مرسی که لطف کردین و از وبلاگ حقیر بنده دیدن کردین. ار متن زیباتون هم ممنون .خیلی لذت بردم
God bless you

هادی
فرمودین که مطلب منو راجع به Listening خوندین و میخواین ار اونجا شروع کنین .
من چون سطح شما رو نمیدونم نمیتونم راهنماییتون کنم.اگر مبتدی هستین بهتون توصیه میکنم از کتابهای İnterchange شروع کنین. هر سوالی که داشتین من در خدمتتونم.

Good Luck

آرش
آرش خان مرسی که همیشه بهم لطف داری و میای و میخونی چرت و پرت های منو.دوست عزیزم یه زحمتی برات دارم. برو سایت گوگل و این عبارت ها رو جست و جو کن:
آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان
انگلیسی
زبان
آموزش

ببین وبلاگ من کجا میاد. من که این کارو کردم و همیشه شماره اول میاد
بازدیدکننده زیاد داره اینجا . همه هم انتظار دارن که به سوال اونا زود پاسخ بدم.سرم هم خیلی شلوغه.
دست تنهایی نمیتونم زود به زود آپدیت کنم.اگر کسی رو میشناسین که میتونه از عهده اش بر بیاد خبرم کن اینوایتش کنم.
بازم مرسی که همیشه میای اینجا.Thanks a lot.


هدیه
هدیه جان, چون من راجع به Writing هنوز اینجا چیزی ننوشتم نمیخوام الان هم پاسخ سوال شما رو اینجا بزارم
چون قبل از essay باید paragraph رو یاد بگیرین.
من چند تا لینک براتون میزارم .امیدوارم مفید واقع بشن.
http://members.tripod.com/~lklivingston/essay/
http://www.english.bham.ac.uk/staff/tom/teaching/howto/essay.htm
http://essayinfo.com/

هر گونه سوالی داشتین لطفا به گروه ال ال ای در یاهو ثبت نام کنین و اونجا میتونین سوالتون رو مطرح کنین و پاسخش رو دریافت کنین.
Best wishes.

رامین
دوست عزیز من هیچ تمایلی نسبت به قرار دادن لینک باکس شما ندارم.


و در پایان از دوستان عزیز " فرزام,مجله ایران,آرش خ" و سایر عزیزانی که اظهار لطف کردن بسیار سپاسگزارم.

God bless you all and take care and good luck.

نظرات 10 + ارسال نظر
آرش شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ق.ظ

نمیدونم چی بگم اما با اینی که میدونم شوخی گفتی اما بهم بر خوردشاید فکر کنی ... اما جدی میگم ۴ماه دیگه واسه همیشه از ایران میرم (برکلی)از وقتی وبت رو اتفاقی خوندم به زبان علاقه خاصی پیدا کردم با این که ielts 8 داشتم اما تنها سایت ایرانی که هر روز چند بار چک می کنم وب تو بود اولین کامنت رو واسه تو گذاشتم با این که ۹ ساله تو اینترتم.راستی تنها دلیلم واسه سر زدن به این وبلاگ اراده تو بود .من متاسفانه وقت واسه خوندن چرت و پرت ندارم .با اینکه تمام مطلب هاتو پرینت شده رو در و دیوار خونم چسبوندم اما همیشه بجای تقویت زبان از ارادت کمک می گرفتم.میدونم هم موفقی هم موفق می مونی پس چیزی نمونده که برات آرزو کنم ! تا تا
آرش ۲۴ ساله مجرد از تهران (HST)

رامین شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.salamdanesh.com/linkboox.htm

با سلام آیا شما میخواهید لینک باکس ما را در زیر وبلاگ خود قرار دهید یا نه !!!!!!!!
کسانی که لینک باکس ما را در زیر وبلاگ خود قرار دهند یا سلام دانش و لینک باکس سلام دانش را لینک کنند عضو همیشگی و میشوند و به آن ها یک ایمیل به نام yournam@salamdanesh.com
اهدا خواهد شد باتشکر .

خشایار یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
از مطالبتون کمال تشکر و سپاسگذاری دارم.واقعا که زحمت می کشید.
من منتظر مطالب جدیدتون هستم
God bless you

فرزانه یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ

با سلام!
این اولین باری هست که از سایت شما بازدید می کنم و در همین آغاز هم یه سوالی دارم
لطفا به من بگید بهترین و سریعترین روش برای خوب شنیدن و خوب صحبت کردن زبان انگلیسی چیه؟
منتظر پاسختون هستم با تشکر!

بها جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام سایت بسیار زیبایی دارین.سوال من اینه میشه با اعضا chat کرد

mostafa چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://khers2.blogfa.com

سلام دوست عزیز یه مقاله می خوام در مورد کامپیوتر اگه زحمتی نیست بزاری توی وبلاگت

سلام
راستش زحمت میشه
تکلیف من نیس
مشقاتو خودت باید بنویسی

مسعود جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
چندم یا چندمین در انگلیسی چی میشه ؟
مثلا
شما فرزند چندم خانواده اید؟

تینا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام .فرق بین pleased و happy چیه؟

سمانه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ http://a3man156.blogfa.com

سلام.
ی سوال:
مگر نه اینکه وقتی افعال have و has توی جمله به معنی "داشتن" ب کار می رن فعل اصلی اند و باید برای سوالی و منفی کردن اونها از افعال کمکی do و does استفاده کرد؟
مثل:
Do you have a pen?
No, I don't. I don't have a pen.
پس چرا تو کتاب انگلیسی اول راهنمایی از همین افعال have و has برای سوالی و منفی کردن استفاده شده؟!
---------------------------------------------
پ.ن : لطفا هر چه سریعتر جوابمو بدین :) سپـــــــــــــــاس

دوست عزیز
جدیدا کتب دروه راهنمایی رو نگاه میکردم
از صفحه اول اشکال داره
...

سمانه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
من بازم چند تا سوال دارم:
یک. آیا فعل Drive هم از افعال حرکتیه؟ یعنی وقتی تو جمله هست باید براش استثناء قائل بشیم قید مکان رو قبل از قید حالت بیاریم؟
I drive in the street carefully. درسته؟!
دو. کدامیک از این دو تا جمله از لحاظ گرامری درسته؟
We will visit our grand father tomorrow after a week.
We will visit our grand father after a week tomorrow.
سه. چرا تو سوال زیر گزینه سوم درسته؟!
My friend’s brother _____ isn’t here.
a. Always
b. Usually
c. Some times
d. Often
چهار. چرا تو جمله زیر نمی شه از فعل Have استفاده کرد؟!
My brother and teacher has a ball.
پنج. تو ی کتاب خوندم ک برای جمع بستن کلماتی ک حرف آخرشون y و حرف ماقبل آخرشون بی صداست ، باید y رو به i تبدیل کنیم و es اضافه کنیم و اگر حرف قبل از y ، a, e , o، بود y رو حذف نکنیم و فقط بهش s اضافه کنیم مثل Boys. حالا سوال من اینه : اگه حرف ماقبل y ، i,u، بود چی؟
می دونم سوالام خیلی زیاده ، از این بابت معذرت می خوام ولی لطفا هر چه زودتر جوابمو بدین.
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد