آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

 

 

U know what is the largest word in english language. "SmileS" bcoz there is mile between two "S". (S mile S). So spread smiles everywhere.

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
من برای پذیرش مقطع فوق رشته مدیریت در دانشگاهای انگلستان نیاز به زبان در سطح IELTS ۶.۵ دارم الان سطحم pre-intermediate هستش ابتدا قصدم اینه که زبان رو در یکی از آموزشگاههای دوبی بخونم اما هرچه تلاش کردم مرکز درست و حسابی پیدا نشد میخواستم از شما بپرسم آیا اطلاعاتی درباره مراکز آموزش زبان در دوبی دارید؟ متاسفانه حتی بریتیش کنسیل هم در آنجا مثل ایران دوره های زبان نداره

سوال دوم من اینه که به عنوان یک جایگزین اگر نتوانستم مرکز مناسبی در دوبی پیدا کنم کدام مرکز آموزشی در تهران رو پیشنهاد میکنید که توانایی بالایی در آموزش داشته باشه من وقتم محدوده و نهایتا ۶ ماه میتونم برای رسیدن به نمره ۶.۵ صرف کنم اگر شخص خاصی که توانایی بالایی در آموزش داشته باشن و در تهران تدریس میکنند میشناسید لطفا به بنده معرفی بفرمائید.

پیشاپیش از راهنمایی شما ممنون هستم
موفق باشید

Nicole جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

It was good
please write more" sms"s

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد