آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable man persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man."

George Bernard Shaw

 

 

 

 "Want to multiply your life? Then divide yourself from people of subtraction, and surround yourself with people of addition." Author (Austin Staubus) 

 "Don't need, get needed."  
Author (LimSW)  

 "If it breathes or has moving parts, sooner or later it'll give you trouble."   Author (Scott Buchler)

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام فقط می تونم بگم خسته نباشی
تاتا
شاید منو یادت بیاد چند سالی هست باهاتم

سعید دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم ولی متاسفانه هنوز مشکل زبانم هل نشده والان برا دکترا به مشکل برخوردم.می تونید به من کمک کنید البته در تمامی قسمت های ربان من مشکل دارم. بهم بگو باید چیکار کنم.کتابی هست که به هم پیشنهاد کنی یا نه؟ می دونی که برا دکترا امتحان MCH و تافل است.به نظر شما باید چیکار کنم؟ ممنون.

م دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام کارتون خوبه من هم با شما و وبلاگتون هستم

م دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ

دوستمون اقا سعیدچی میخونن؟

سعید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

من از رشته های علوم پزشکی ام.
زبان تخصصی ام خوبه ولی توی زبان عمومی مشکل دارم
البته تا امتحان دکترا ۲ سال وقت دارم.

میلاد جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://p30city.ir

آیا می خواهید آمار بازدید وبلاگتان افزایش یابد ؟؟؟
"شهر موبایل و کامپیوتر"
سایت (شهر موبایل و کامپیوتر) حاضر به تبادل لینک با وبلاگ شما می باشد. لطفا ابتدا سایت ما را به عنوان شهر موبایل و کامپیوتر لینک کنید سپس به ما اطلاع دهید تا لینک شما را در لینکستان سایت ثبت کنیم.

(انواع برنامه های موبایل + آموزش کامپیوتر و آموزش هک)

Peyman دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

Hello,How are you doing??I am an English translator from Shiraz.Please write down your E-mail address. Thanks alot

Peyman دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.parstranslation.blogfa.com

Peyman دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.parstranslation.blogfa.com

Hello,How are you doing??I am an English translator from Shiraz.Please write down your E-mail address.I want to get familiar with you much more. Thanks alot

احمدی گروه زبان کنگان دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ http://kanganenglishgroup.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
ممنون از مطالب جالبتون
موفق باشید
گروه اموزشی زبان انگلیسی کنگان

طهرانی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
ممنون از این همه فعالیت
در صورت علاقه برای یک سایت آموزشی به مطالبتون نیاز داریم اگر خواستید تماس بگیرید
ممنون

اولین شهر اینترنتی موبایل و کامپیو پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.p30city.ir

اولین شهر اینترنتی موبایل و کامپیوتر


حاضر به تبادل لینک و بنر با تمام وب سایت ها
لطفا ابندا ما را قرار دهید سپس ما را خبر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد