آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

(Principles of Life(2آموزش زبان انگلیسی

نظرات 6 + ارسال نظر
HANIEH شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ

Ba salam
web logeton ro didam ,matalebe jalebi dasht va estefade kardam,
faghat man jadidan ba tavajoh be search haei ke anjam midam be yek,Web Site barkhord kardam ke oun ham matalebe jalebi dare mitonid linkesho dar web logeton gharar bedid.
www.hermes.ir

الناز شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
من تازه با وب لاگ شما اشنا شدم و خیلی خوش حالم که شما یه همچین وب لاگ خوبی دارین
می تونم ازتون خواهش کنم که در رابطه با لهجه و اصطلاحات استرالیایی هم بنویسید. همینطور اگه فایل صوتی در این رابطه هم بگذارید ممنون می شم

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام .
از وبلاگتون را دیدم خیلی خوب بود و از اون خوشم آومد. دستتون درد نکنه.خیلی مطالبتون متین و آموزنده است.
همیشه موفق باشید.

اصفیا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

عالی بود

تبریز بالاسی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://tabriz-balasi.blogfa.com/

سلام از اینکه با وبلاگ خوب شما آشنا شدم خوشحالم و در ضمن از بابت لینک کردن وبلاگ من در وب خودتان ممنونم من هم شما را لینک کردم با تشکر موفق باشین

m-paradise چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://m-paradise.blogfa.com

وبلاگ محشری دارین

موفق باشین

ما آپیم به ما هم سری بزنین خوشحال میشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد