آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

درود بر دوستان عزیزم

چند روزی بود که سرماخوردگی شدیدی داشتم و برای همین پست جدیدی نکردم. so sorry


میام باز. با مطالب جدید و متنوع


از دوستان عزیزی که مایل به همکاری هستن آدرس ایمیلشون رو در قسمت نظرات بزارن تا با هاشون تماس بگیرم.

اینجا متعلق به همه شماست.


دوستتون دارم فراوان


مرسی که این چند سال با من بودین.


یه کوچولو سرم شلوغه بازم میام پیشتون.


so wait for me

and dont forget me



love u all


so long.

نظرات 11 + ارسال نظر
دنیای ضرب المثل های انگلیسی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

TANX PARVIN

رضا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 ب.ظ

salaam
Its the first time that I read your weblog. Its really fantastic that a young girl (21) can have such activities.
Are you really 21?
I am living abroad as a student
I will be happy if you reply my comment
Regards
Reza

who told u that i am 21? :-?

:d

reza جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ب.ظ

Hi
You have introduced yourself Parvine 21 in your profile
Anyway how old are you
and whats your real name
Regards

فرهاد کارگران شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.pikazho.persianblog.ir

سلام خوبی؟
من برنامه نویسم یه برنامه نوشتم واسه یادگیری لغات انگلیسی. یه ایده جدیده که مال خودمه به وبلاگم یه سر بزن فکر کنم خوشت بیاد. موفق باشی.
راستی خواستی لینک وبلاگمو بذا بقیه هم استفاده کنن.

سوسن شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.just-english.blogfa.com


لینکت کردم زبانی

لینکم کن

بیا ببین بلاگم چطوره

www.just-english.blogfa.com

محمد زارعی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://mohammadzareiy.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید
برای یاد گیری زبان از شما خواستار کمک هستم اگر ممکن است
لطفا یاری ام نمایید

majidi دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم که حالتون خوب شده باشد و همیشه در سلامتی بسر ببرید
من برحسب اتفاق با وبلاگتون آشنا شدم بسیار مفید و بدردخور یافتم از زحمتتون سژاسگزارم که بی اجر و مزد زحمت نوشتن را به خود داده اید امیدوارم که خدای مهربان تلاش شمارا بی مزد نگذارد. به ّFavorit افزدودم تا دفعات بعد راحت تر بهتون سر بزنم .
موفق باشید

دنیای ضرب المثل های انگلیسی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام دوست عزیز با یه آپ جالب در خدمتتون هستیم


اگه نیایی و نظر ندی انشالله کفشت تو زمستون وسط یخا پاره بشه
[گل][گل][گل]

حسین چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.nasiriteach.blogfa.com

Hi, you have a nice blog come and visit me

آرش دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ

درود
اگه می شه در مورد لغتهای ورزشی هم بنویس.
مثلا این جمله به انگلیسی چی میشه؟
بررسی رابطه شخصیت با تعداد برد ورزشکاران در یک دوره مسابقات ورزشی
سپاسگزارم

محمد جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
من دانشجوی رشته فناوری اطلاعات هستم و کلاس های زبان کانون رو هم تمام کردم.
اگه اطلاع داشته باشی رشته من خیلی به روزه ونیاز به انگلیسی فراوان داره.
من اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم و دیدم که میتونم مطالب علمی مرتبط به رشته های مهندسی و سایر رشته ها و موضوعات رو برات بفرستم.
اگه دوست داشتی با من ارتباط بر قرار کن تا با هم بیشتر آشنا بشیم و من هم بتونم باهات همکاری کنم.
با عرض پوزش از این ادبیات خودمانی که من در این نامه استفاده کردم.
محمد غیور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد