آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی Friends

Written with a pen, sealed with a kiss,


If you are my friend please answer me this:

 
Are we friends, or are we not?


You told me once, but I forgot.


So tell me now, and tell me true,


So I can say "I'm here for you."


Of all the friends I've ever met,


You're the one I won't forget.


And if I die before you do,


I'll go to Heaven and wait for you,


I'll give the angels back their wings


And risk the loss of everything.


There isn't a thing I wouldn't do,


To have a friend just like you!

نظرات 7 + ارسال نظر
اتنا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ

man taze be shoma payvastam lotfan rahnamaei konad , mamnoonam

آرش یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ

امیدوارم خوب شده باشی

فاطمه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ق.ظ http://daryatanhast.blogsky.com

سلام.
ببخشید دیر اومدم من مریض شده بودم.
من می خواستم اگه بشه با هاتون همکاری کنم.
دفعه ی قبل هم اومده بودم.

معصومه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام. خسته نباشید ممنون از مطالب مفیدتون.
می خواستن ببینم میتونید در زمینه امتحان آیلتس و منابعش کمکی به من بکنید؟

نسیم سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ

من می خوام در گروه آموزش زبان انگلیسی در یاهو عضو شوم. میشه برام دعوت نامه بفرستید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

Salam azizam .marjan hastam.ahleh tabrizam.khoubi?man dose sal hast veblageto donbal mikonam.inam shomaram.tanku az veblageh jalebet
من می خوام در گروه آموزش زبان انگلیسی در یاهو عضو شوم. میشه برام دعوت نامه بفرستید.
merc
in telame
09149184495
nice_po10
ham idimeh

teenager سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://teenager2.blogfa.com

سلام

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد