آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی Blood

Blue blood : اصالت خانوادگی

blood-hound: سگ پلیس

bloodless: بدون خونریزی-سرد-بی عاطفه

blood money: خون بها-دیه

blood-shed: خونریزی-آدمکشی

bloodshot: چشم خون گرفته-قرمز

bloodletting: حجامت





p.s  
دوستان عزیزی که درخواست کرده بودن دعوتنامه بفرستم براشون جهت عضویت در گروه
معصومه نسیم و مرجان عزیز

دعوتنامه فرستادم اگر احیانا بدستتون نرسیده باشه اطلاع بدین دوباره بفرستم

و اما فاطمه عزیز
به آدرس ایمیلی که در قسمت نظرات گذاشتین دعوتنامه فرستادم
در وبلاگ عضو شین و هفته ای یکبار در موضوع های اعلام شده در وبلاگ در هر کدام که مایل بودین مطلب پست کنین

هر چیزی که راجع به زبان انگلیسی باشه
حتی میتونه یک خبر جالب به زبان انگلیسی باشه
یا شعر یا گرامر
اصطلاح
,
...

در آخر از همه ی دوستان عزیزم به خاطر لطفشون تشکر میکنم و معذرت میخوام که به موقع آپدیت نمیکنم

درس و مشق و کار ,...
اجازه نمیدن.

به بزرگی خودتون ببخشین.

دوستتون دارم.

بای.

 
نظرات 5 + ارسال نظر
دنیای ضرب المثل های انگلیسی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام دوست عزیز ۲ پست تازه رفتم بی صبرانه منتظریم

هومن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.lidtohorizon.blogfa.com

سلام.خوبین من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.نحوه یادگیری به چه شکل هست و دعوتنامه عضویت رو من هم می خواهم.با تشکر و سپاس

آرش دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ

درود
برای من هم دعوتنامه بفرستید
سپاس

مرجان دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://4u_4all.mihanblog.com

سلام خوبی.مرجانم.مرسی از مطالبت

دنیای ضرب المثل های انگلیسی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام با ۳ پست جدید منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد