آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

درود به دوستای گلم

راستش رشتم که میدونین انگلیسیه اما از پاییز امسال دارم فرانسه میخونم و واقعا بیزی شدم.شرمنده زیاد فرصت نمیکنم به اینجا برسم. مرسی بابت لطفتون به من و وبلاگ Misi  Hugs



چند تا نکته رو میخوام اینجا روشن کنم.

با همه وبلاگ ها و وب سایت های آموزشی تبادل لینک میکنم به جز وب سایت و وب لاگهای پولی

اگر عبارت "آموزش زبان انگلیسی" رو در گوگل سرچ کنین الان فکر میکنم شماره 3هست.تا 1سال پیش شماره 1 بود.رنک وبلاگ 3 هست و من دوست ندارم از طریق وبلاگ من که کاملن Free هست برای وب سایت های پولی تبلیغ کنم. پس دوستان عزیز فقط با وب لاگ ها و وب سایت های آموزشی که به رایگان اطلاعات در اختیار خوانندگان قرار میدن تبادل لینک میکنم.


اگه میخواین مستقیمن با من چت کنین و یا ایمیل بزنین این آی دی رو اد کنین:


lle_english


و نکته آخر

راستش جدیدن یه فکری به ذهنم اومده.نمیدونم عملی هست یا نه.

بیشتر بچه های گروه LLE از من میخوان که براشون "پارتنر" برای صحبت کردن و تقویت Speaking

بهشون معرفی کنم. از همتون میخوام نظرتون رو بگین.ایمیل بزنین.اینجا قسمت نظرات بگین.

میخوام ببینم چه تعداد از بچه ها میخوان پارتنر داشته باشن.بعد شما مشخصاتتون رو برام ایمیل بزنین:

سن

جنسیت

رشته و شغل

میزان تحصیلات

شهر


بعد من کسی رو به نظرم مناسبه بهتون معرفی کنم.شخصن فکرمیکنم باید همشهری باشین و فقط به چت اکتفا نکنین.از نزدیک همدیگه رو ببینین و انگلیسی صحبت کنین.


حتی به نظر من میتونیم ماهی یکبار تور بزاریم و همتون بیاین و بریم گردش علمی و کوه و فقط انگلیسی حرف بزنیم.


فعلن به نتیجه ی قطعی نرسیدم.منم یک زبان آموزم.ممکنه منم اشتباه کنم.

از نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما استقبال میکنم.


منتظرتون هستم.



لطفا همه دوستانی که موافق هستن وقتی مشخصات میدن اسم شهر رو از یاد نبرن. و لطفا آی دی منو اد کنین.

نظرات 71 + ارسال نظر
ارزو عباسی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام .ممنون از زحمت شما با گرفتارییای زیاد
من با شما صحبت کردم در رابطه با پارتنر و من کاملا موافق هستم و تشکر هم می کنم
تهران
۳۳ساله
مدیریت بازرگانی
حسابدار
باز هم تشکر از شما
سلامت باشید
یا علی

ز. نسب پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://uairhere.mihanblog.com

سلام من هم در مورد آموزش رایگان با شما موافق بوده و وبلاگ جامعی در مورد روانشناسی را جمع کرده ام با اینکه رشته من روانشناسی است اما زبان انگلیسی ضرورتی است که در جامعه ما از یاد رفته است یا کمرنگ نمود داده می شود خوشحال می شوم با تبادل لینک جامعه مان را نیازمند نگذاریم.
وبلاگ : روانشناسی

ماری جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

بسیار عالی است.موافقم و فکر می کنم برای زبان اموزان واین ارتباط کاملا ضروری است.

ز نسب شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://uairhere.mihanblog.com

سلام من هم در مورد آموزش رایگان با شما موافق بوده و وبلاگ جامعی در مورد روانشناسی را جمع کرده ام با اینکه رشته من روانشناسی است اما زبان انگلیسی ضرورتی است که در جامعه ما از یاد رفته است یا کمرنگ نمود داده می شود خوشحال می شوم با تبادل لینک جامعه مان را نیازمند نگذاریم.
وبلاگ : روانشناسی

محمد شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.dehkadeyezaban.com


سلام دوست عزیز

از آشنایی با این وبلاگ و شما خوشحالم.

بنده محمد هستم 21 ساله از قم- زبان تدریس میکنم- شدیدا با تمرین مکالمه چه در چت و چه حضورا موافقم- این جریان گردش کوه خیلی جالب است- من حاضرم از قم بیام-
همچنین من یک سایت آموزش زبان دارم که خدماتش کاملا رایگانه- شما را در قسمت بیوندها ادد کردم لطفا سایت بنده را با نام " آموزش زبان با شیوه ای متفاوت" ادد کنید.

آدرس سایت

www.dehkadeyezaban.com

آیدی من در یاهو = m_sh_ir2002

خوشحال میشم با شما آشنا بشم...

موفق باشید..

behnaz rajabi یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

salam,idea kamelan khobi hast eb nazare man .chon ma kasani keh too hiteeye zaban hastim makhsoosan mahaye keh english tadris mikonim shadidan be partner nyaz darim keh idea bedim va azashon idea begirim

Behnaz rajabi
30 sal
zahedan
motarjemi zaban khooondam
english tadris mikonam

فرهاد یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

فرهاد
مدیریت صنعتی
در حال تحصیل در رشته MCITP.NETWORK,.....
44 سال دارم
با تشکر از شما

محمد یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://WWW.DEHKADEYEZABAN.COM


سلام، بله موقعیت خوبیه برای انتقال اطلاعات و تجربه و ایده های تدریس..

بروین خانم لطفا نتیجه را به من ایمیل کنید

با تشکر

جاوید یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام
من شخصا مدتی تو این سایت مطلب میدادم اما به دلایل شخصی دیگه نتونستم و یه چند ماهی از زبان دور بودم.با این حال بخاطر علاقم حداقل ماهی یبار به سایت سر میزدم.اما این فکرتون جالبه ولی سختیهای خودشو داره.در کل خوبه.
بدرود

حامد دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.english4uandme.blogfa.com

سلام
با تشکر از زحمات شما و وب عالی تون
من حامد هستم 27 ساله
زبان می خونم از شهر قزوین.
دوست دارم که با یک پارتنر خوب زبانم قوی تر بشه.
مرثی

ارزو عباسی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

مرسی مرسی
برای تمام مطالب من تازه با دقت دیدم
زنده ئ سلامت باشی
یا علی

محمد دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.dehkadeyezaban.com


سلام، خوب بروین خانم کجایی شما ؟

آنلاین نمیشید؟!! من شما رو ادد کردم!

بالاخره این جریان کوه رو به نتیجه برسونیم، اگرم خواستید تبلیغات کنید میتونم کمکتون کنم...

اون آیدی دیگه مال من نیس
هک شده
پاکش کنین

ارش سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.hss.blogsky.com

:)) خوبه یه چند وقت نبودم تو فرانسه خوندی
بنگاه باز کردی
جالبه واسه جوونایی که ...
دنبال این چیزا نباش
یه کلاس یه دوست یه هم صحبت
به چیزای بهتر فکر کن
شاید یه ...
بعدا جزئیاتشو میگم
فعلا
تاتا
راستی منم فرانسه رو شروع کردم یه ۱ ماهی میشه
اما جالب تراز انگلیسیه
ایلتسم اومد چه حالی میده مدرکش خیلی نازه
7.5 شدم اونم اکادمیک
شیرینیش باشه واسه ...

ساناز سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام
منم یه پارتنر ترجیحا دختر می خوام
27 سالمه
کارشناسی ارشد
شغل: تدریس

محمد چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.dehkadeyezaban.com


به به ! اینجا پارتنر بارونه ! نایس تو میچو آل !

واسه پارتنریزم آیدی من رو ادد بفرمایید

m_sh_ir2002

اشکان چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام من ۲۲ سالمه و میخام بگید که از مطالب اینجا که نسبت به خیلی جاهایی دیگه جالب تره
لیسانس برق هستم
از اهواز
یه راهنمایی به من بکونید که از کدوم مطالب از اسکای شروع کنم متشکرم از شما

فاطمه چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://oriflamekatalog.mihanblog.com/post/tag/%D8%B1%DA%98+%D9%8


im fateme 20 years old my major is computer engin from tehran i have ttc and slc certificate and i passed ielts class i need a partner if my partner become girl is better tnx

فاطمه چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

its my idi......nastaran_gr@yahoo.com

محمد چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.dehkadeyezaban.com

shoma ra addidam

my yahoo id: m_sh_ir2002

Best wishes

hamed پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

حامد
22 سال
سال اخر مهندسی نقشه برداری
تهران

سعید پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://englishclass1.com

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین . مطالب خوبی هم ارائه دادین. اگه تمایل داشتین سری هم به وبلاگ من http://englishclass1.blogfa.com بزنید و در صورت امکان منو با عنوان ( کلاس آموزش زبان ) لینک کنید و به منم اطلاع بدین تا لینکتون کنم. پشیمون نخواهید شد.
اگه نیاز به نمونه سوالات امتحانی و فلش کارت برای کلاس زبان دارین هم سری به وبلاگ دیگر من http://classdownloads.blogfa.com بزنید و با عنوان ( آزمون و فلش کارت زبان ) لینکم کنید و به من اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم.

سعید پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://englishclass1.com

سلام
چند تا پست جدید گذاشتم اگه وقت کردین یه سری به وبلاگم بزنین و نظرتونو برام بفرستین.

Kimo شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام فکر خیلی خوبیه
29 ساله
دبی
romanza_59

عارف یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
من عارف هستم
محل سکونت بندرعباس
ترم 1 مترجمی زبان
ادرس ایمیل
aaref1369@gmail.com

محمد دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام به همه
من محمد هستم25 سالمه
شیراز زندگی میکنم
مهندسی مکانیک رو تموم کردم
مشتاق داشتن یه دوست خوب مثل شما هستم .
m.eftekhar.6@gmail.com

federico چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ

I am looking for some excellent partners.i,ve travelled AUS/ITA/SPA/GER/.now live in tehran

federico چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ

NIKANPARDAZ2003@YAHOO.COM

federico چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

I can speak eng/ fr/ ger

حامد پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
من اخیرا در سایتی ثبت نام کردم که کاملا" رایگان کار می کنه و میتونید پارتنر خودتونو انتخاب کنید.جلسات حضوری هم دارن که من شرکت کردم و چیزای زیادی یاد گرفتم.اگر خاستید ببینید آدرس http://languagering.com

لیلا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

من 37 دارم و وقتی که این سایت دیدم خیلی خوشحال شدم 2 دختر دارم 21 و 18 ساله وخودم دوست دارم که ازشها کمک بگیرم من ترکیه حستم واگر به من امیل بزنی خوشحال میشم

federico پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

how can i contact you
i want to polish my english?

محا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام
من اسمم محاس
۱۸ سالمه
دخترم
پیش دانشگاهی و علوم تجربی
از کرج

علی جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام
موافقم پیشنهاد خوبیه
علی ۲۷ ساله از تبریز
مدیریت بازرگانی
ممنون

فریده شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام.رشته من مترجمی زبانه.پارتنر فکرخوبیه.من دنباله کسیم که بتونم باهاش صحبت کنم تا مکالمم خوب بشه. امیل من.farideh.nooriani@yahoo.com

افکار شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.english-center.ir/

سلام دوست عزیز
با پست های جدید بروزم
خوشحال می شم سر بزنید
راستی آدرس جدید وبلاگم رو ثبت کردم لطفا جایگزین آدرس قبلی وبلاگ کنید..متشکر
www.english-center.ir

محسن دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام نظره جالبیه ولی یکم پیدا کردن پارتنر که همشهری باشه سخته به نظره من اگه یه روز از هفته رو معین کنید که یه کنفرانس در یاهو داشته باشیم خیلی خوبه که همه بچه ها با هم تبادل اطلا عات کنیم
یه راه دیگه هم هست که یه سایت معروف کلاس مجازی بر گزار میکنه می تونید کلاس تشکیل بدین ادرسش
www.wiziq.com

[ بدون نام ] دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام نظره جالبیه ولی یکم پیدا کردن پارتنر که همشهری باشه سخته به نظره من اگه یه روز از هفته رو معین کنید که یه کنفرانس در یاهو داشته باشیم خیلی خوبه که همه بچه ها با هم تبادل اطلا عات کنیم
یه راه دیگه هم هست که یه سایت معروف کلاس مجازی بر گزار میکنه می تونید کلاس تشکیل بدین ادرسش www.wiziq.com
من محسن 21 ساله دانشجو مکانیک مشهد
id: miran6002001@yahoo.com

سیما یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

Hello ,Im waiting for your help I need to improve my English soon.thank you

سیما یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

سیما هستم و از محسن میپرسم از www.wisiq.com چگونه استفاده میکنه؟ ممنون

سینا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ق.ظ

واقعاااااااا نظر خوووبیه من موافقم

الهام دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام منم کاملا موافقم اتفاقا من خودم هم دنبالش هستم چون واقعا خیلی به صحبت کردن کمک میکنه

الهام دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

من یه سوال دارم از حامد . حامد جان من توی این سایت عضو شدم اما دقیقا نمی دونم چی جوری کار میکنه

امیر سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

با سلام به همگی
واقعا یا علی مدد
من ۱۰ ساله زبان میخونم-لیسانس مترجمی زبان دارم و دانشجوی ارشد مدیریت اجرایی.
پیشنهادمن اینه که هر روز به مطالعه مستمر زبان ادامه دهید،حالا هر مبحثی.حتما اخبار هر شب ساعت23 شبکه 4 رو گوش کنید،تا میتونید فیلم ببینید-متن انگلیسی زیاد بخونید چون بهترین راه فراگیریه لغته.یادمه یکی از استادامون میگفت فقط روزی 150 صفحه متن انگلیسی میخونه.به هرحال راههای زیادی برای پیشرفت هستش که در این محفل نمیگنجه
امیر 23 ساله از تهرون
ایمیل:amirhassanof86@yahoo.com

مهران سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

باسلام و تشکر فراوان از زحمات شما
مهران هستم

سن:۲۶

جنسیت:m

رشته و شغل: مهندسی عمران

میزان تحصیلات: فوق لیسانس

شهر: شهرکرد

عرفان پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

عرفان هستم
22 ساله - داشنجوی ترم آخر کارشناسی آموزش زبان
موافق پارتنر هستم
10 ساله دارم زبان کار می کنم
شنیدار و گفتارم عالیه.
حاضرم کمک کنم.
09366406585

محمد دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://mohammad900.blogfa.com

سلام متشکر از امکان صحبت انگلیسی
سن من 16 سال است
جنسیت : مرد
رشته و شغل و میزان تحصیلات : محصل (دوم دبیرستان رشته ی تجربی)
شهر : شهریار ،انیشه فاز 3

شیرین دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام به همگی عجب وبلاگی داری پروین خانم خیلی وقت بود دنبال یه همچین وبلاگی بودم با ایده پارتنر کاملا موافقم فقط لطفا این قسمت عضویت خبرنامتونو درست کنید
شیرین
20ساله
ترم 1مترجمی
تهران
redmars09@rocketmail.com
پارتنر خانم باشه بهتره

مانی زارع سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام، من مانی ام:
23
پسر
کامپیوتر، معلم هستم
لیسانس
تهران
از کمکتون ممنون...

رضا رضوی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ق.ظ http://WWW.MEHDOOD.BLOGFA.COM

سلام خسته نباشید-فوق العاده است-من میخوام از صفر شروع کنم
مرد 26 ساله دانشجوی مدیریت بازرگانی اسلامشهر تهران
09354907961

وحید چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
من وحید هند ۰۰۹۷۹۷۰۰۷۵۰۳۳۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد