آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلامی دوباره

سلام دوستای گلم

ببخشین نبودم ...مشکلی پیش اومده بود.so sorry


مرسی فاطمه جان که در طول غیبت طولانی من آپدیت کردی خیلی ممنونم دوست عزیزم


راستی من ایمیلم هک شده lle


به زودی یه ایمیل جدید باز میکنم و بهتون اطلاع میدم.


نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنن اینجا بیلبورد تبلیغاتی وب سایت های پولی اوناس!!!!

دوست خوبم فاطمه هر کامنت تبلیغاتی رو پاک کن.


هر کسی که انگلیسی بلده و دوست داره آموخته هاش رو share کنه اینجا ایمیلش رو بزاره

دعوتش کنم وبلاگ

همه میتونن اینجا بنویسن


چرا بعضی ها فکر میکنن من اینجا رو باز کردم که تکالیف مدرسه و دانشگاه اونا رو انجام بدم؟!!

چقدر تنبلن!!!


بعد راجع به پارتنر:

فکرای زیادی تو سرمه اما الان من تو خونه اینترنت ندارم.به کمکتون احتیج دارم.


هر فکر و ایده ای دارین بگین خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم.


از مطالب اینجا میتونین استفاده کنین در وب سایت ها و وبلاگهای دیگه لطفا با ذکر نام مرسی.


باید برم.

فعلا بای


نظرات 17 + ارسال نظر
سارا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام .ممنون از وبلاگتون. ببخشید بخوام بگم
(هیچ وقت غروب جمعه رو دوست نداشتم )
به انگلیسی چه میشه؟
ممنون

سمیه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام خوبی من میخوام عضو بشم اما نمیشه اگر خواستین وبلاگتونو عوض کنین آدرسه جدیدشو به ایمیلم بفرستین ممنون میشم

سارا شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام پروین جون من تقریبا هر روز به وبلاگتون سر میزنم خیلی عالیه اگه خواستین وبلاگتونو عوض کنید بهم اطلاع بدین ممنون میشم

زهره دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.sweetblessings.blogfa.com

سلام با مطلب بسیار جذابی واسه دخترای دم بخت اپ شدم که احتمالا معیاراشونو تغیر میده...... پسرای جوون و حتی تازه دامادا هم بخونن تا بفمن دخملای ایرانی چقدر قانع اند!!![نیشخند]
نظر یادتون نره[گل]

هما چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.stoplife.blogfa.com

سلام
مطالب بسیار بسیار مفیدی دارین .خیلی خوشحالم که این سایت رو دیدم .اگه همینطوری ادامه داشته باشه کنار کلاس های آموزشگاهی برای همه ی زبان آموزا مفید خواهد بود .
موفق باشین .

ali haatami چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://alitennis.blogfa.com

سلام
یکی به داد ما برسه
حتما به وبلاگم سر بزن [گل]
هم من خوشحال میشم و همه تنیسورای قم.[گل]

سامان چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://extict-truth.blogfa.com

سلام دوست عزیزو راستش ما دنبال یه مترجم میگردیم برای مطالب یه وبلاگ، راستش وبلاگ گروه ما یه وبلاگ دانشجویی ماوراطبیعه هستش که مدتیه روش کار کردیم و میخوایم مطالبمون رو گسترش بدیم و به عنوان یه وبلاگ ( اگه خدا بخواد وقتی به سایت تبدیلش کردیم) مرجع برای هموطنان ایرانی و فارسی زبان باشه. مطمئنا مترجم خوبی که شرایط مالی دانشجوها رو درک کنه پبدا کردنش سخته و ما دنبال یه مترجم همکار میگردیم که خودش به این موضوعات علاقه مند باشه و با هم بتونیم یه وبسایت عالی و فعال رو گسترش بدیم. حالا پیشنهاد همکاری با شمارو داریم ، آیا حاضرید با ما همکاری کنید ؟؟ در صورت تمایل به همکاری به ما اطلاع بدید تا مطالب رو براتون ارسال کنیم .
منتظv پاسختون هستیم و امیدواریم جوابتون مثبت باشه.
موفق و سربلند باشید.

mohammad پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام خیلی وبلاگ مفیدیه
اگه بتونید یه محیط درست کنید که که یه محیط انگلیسی باشه خیلی خوبه
بچه ها می تونن با هم اونجا انگلیسی صحبت کنند و تقویت کنند
وقت کلاسای آموزشگاهامون کافی نیست
مثلا تو محیط چت

علی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://seyghalan.com/shop/?cat=7

سلام. محصولات زبان انگلیسی را در اینجا ببینید. فوق العادست. نبینی ضرر کردی. زبان انگلیس زبان دوم!
http://seyghalan.com/shop/?cat=7

محمدرضا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام . تو وبلاگت خیلی فارسی می نویسی . سعی کن همشو انگلیسی کنی. در ضمن می خوام عضو بشم . بهم ایمیل بزن.

بهرام چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام دوست عزیز من یه سری فایل اموزشی زبان دارم که خیلی به درد یادگیری میخوره راستش من خودم وبلاگ یا سایتی ندارم که این فایل ها رو تو نت منتشر کنم اگه تمایل داری که با هم همکاری کنیم یه میل به من بزن تا من لینک هارو با توضیحات واست میل کنم خودت زحمت گذاشتن تو وبلاگ رو بکشی
best regards

بهار شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام ببخشید می خواهم امتحان تافل بدهم ولی نمی دانم از چه منبع مفیدی استفاده کنم هزینه کلاس راندارم چون 6سال بیکارم خواهش می کنم کمکم کنید



متشکرم






[ بدون نام ] شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ق.ظ http://pulse.yahoo.com/teachersharifi

تبریک می گم. از تلاشتون بسیار لدت بردم. آفرین. شاد باشید.

مریم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://ava110.blogfa.com

باسلام .احساس نیاز فوقالعاده ای به آموزش انگلیسی میکنم اما با هرتلاشی موفق نمی شوم .چون شاغلم نمیتوانم با فراغ خاطربخوانم . معمولن کلاهایم به سه ترم نمیکشد ومجبورم کلاس وبرنامه رو رهاکنم . آیا روشی برای آموزش دور هست .روش میشل توماس در این زمینه وجود دارد؟ وچگونه است؟.مدرک کارشناسی ارشد دارم اما زیاد زبان نمیدانم....

بیژن چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام

سپیده چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.friends-forever.blogfa.com

سلام.
وبلاگتون عالیه.من عاشق زبان انگلیسیم.واسه همینم با اینکه رشته ام ریاضیه اما فقط می خوام کنکوره زبان بدم.خواهش می کنم کمکم کنید.

یلدا دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام
وبلاکتون خیلی خوبه من مترجمی خوندم محیط خیلی مفیدی واسه همه است تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد