آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Learn English Vocabulary آموزش لغات زبان انگلیسی

Here are just some examples of words coming into English from other languages


phrase

meaning

word

Language

An amber necklace

Yellow-orange precious stone

Amber

Arabic

The cooking rooster

List of people's turns for jobs

Roster

Dutch

Our old tabby

Female or stripy cat

Tabby

Farsi

Advertising gimmicks

Frivolous way of attracting attention

gimmick

German

Take a tonic

Medicine to make you feel more lively

Tonic

Greek

Sleep in a cot

Child's bed to make with high vertical sides

cot

Hindi

Wear a turban

Type of men's headwear

turban

Turkish

نظرات 7 + ارسال نظر
گل سرخ پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://myenglishclass89.blogfa.com/

[لبخند] سلام. خوبید؟ مطالب وبلاگتون برای ما مفیده..

ویلاگ ما هم تازه متولد شده. متنهای ساده ی انگلیسی می نویسیم. اما فارسی هم یه چیزهایی هست.
[رضایت]افتخار می دید بیایید و راهنماییمون کنید که چی بنویسیم؟ از نظرتون استفاده می کنیم.

[گل] ممنون.

اعظم سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

به نام خدا
سلام
یه سوال دارم . شما معنی کلمه yeoman رو می دونید؟ هر چی می گردم نمی تونم دقیقا بفهمم یعنی چی. اگر تو دیکشنری آکسفورد نگاهی بندازید و دقیقا به فارسی بهم تعبیری بدید ممنون میشم

سلام...
yeoman یعنی خرده مالک یا مالک جزء...البته می تونه معنی کشاورز هم بده...با توجه به متنتون یکی از این دو حالت خواهد بود...

سبز باشید

ایمان چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ

مرسی

تقی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://e-c-m.ir/

سلام عزیز وب قشنگی داری به سایت مام سری بزن تا تبدل اطلاعات کنیم

سعید چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.saeid514.blogfa.com

سلام.مطالب بگلاگتون جالبه.
به بلاگم سر بزنید ببینید توباکس چکار کرده.ترکونده.حتما ببینید.

باتشکر.

www.saeid514.blogfa.com

داریوش یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://englisheducation.mihanblog.com

سلام
تبریک میگم ؛ سایت مفید و پر محتوایی دارید . می خواستم پیشنهاد کنم اگه شما هم تمایل دارید با هم تبادل لینک کنیم . در صورت تمایل شما من را با عنوان " مطالب مفید در یادگیری انگلیسی " با آدرس
/ لینک کنید و در قسمت نظرات بگید با چه عنوان و آدرسی لینکتون کنم .

نوید دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://link.shop.full4u.tk

سلام.
وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری . داشتم وبگردی می کردم که رسیدم به وبلاگ شما. من هم چنتا سایت دارم . که قسمت تبادل لینک همه رو جمع کردم تو آدرسی که وارد کردم . خوشحال میشم تبادل لینک با هم داشته باشیم. میتونین ظرف چند دقیقه با همه سایت های من تبادل لینک کنی . منتظرت هستم . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد