آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

سلام

من به دلایلی نبودم اما الان برگشتم.سال نو رو بهتون تبریک نگفته بودم الان با این شعر میگم.منتظر پست های جدید باشین.با زودی برمی گردم.


Happy New Year
- Author Unknown

If it didn't bring you joy
just leave it behind
Let's ring in the New Year
with good things in mind
Let every bad memory
that brought heartache and pain
And let's turn a new leaf
with the smell of new rain
Let's forget past mistakes
making amends for this year
Sending you these greetings
to bring you hope and cheer
Happy New Year!

نظرات 9 + ارسال نظر
rana پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

Hi dear friend,
when I first time saw your weblog I was mesmerized with it !
Tnx alot for your generosity.
I have got a Q !!!Plz help me!!!
I wanna to have a weblog for my self ,but I don't have much information.
How can I keep in touch with u dear ?
pLZ kiddos!!!

آوا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام به شما دوست گرامی

مایل هستیم در وبلاگ وزین شما آگهی درج کنیم.

موفق نشدم آدرس ایمیلی از شما داخل سایت پیدا کنم.

ممنون میشم اگر ایمیلی به آدرس ما ارسال کنید تا در این مورد هماهنگی کنیم.

با تشکر

yekta چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

kheyli matalebet jaleb va mofid bud mamnun movafagh bashi

علی روانگرد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://guide-edu.persianblog.ir/

salam
khaste nabashid.man shadidan donbale aghaye amir hoshange aghazade migardam,midonam ke az hamkarane shoma hastand,kheyli donbal ishon gashtam ama peydashon nakardam
mamnoon misham komakam konid
tel:09125095525

مرد بارانی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ http://idiom.blogfa.com

باسلام
وبلاگ اموزنده و مفیدی داری
با تبادل لینگ چطوری؟
به هر حال من وبلاگ اموزنده شمار را در وبلاگم پیوند دادم
موفق باشی .

دنا جوکار شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://afraenglish.persianblog.ir

سلام دوست عزیز.من هم وبلاگی نظیر شما دارم و خوشحال میشوم به من سر بزنید و تبادل لینک داشته باشیم.
با تشکر

امیر یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://zabanetaze.vcp.ir

سلام من مدیر وبلاگ آموزش زبان هسم .به سایت منم سر بزن تا باهم تبادل لینک داشته باشیم

ساناز پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام من هم فراد می خواهم توی کللاس زبان ثبت نام کنم تحرم اولم هست

حسن غلامی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
ببخشید مزاحمتان شدم اگر راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم
چند وقت پیش کتاب آقای محد گلشن تحت عنوان درک فیلم های سینمایی همراه با سی دی آن را خواندم البته خودش توصیه کرده بود که بعد از گوش دادن فراوان و نوشتن حدس خود که چه می گوید به متن کتاب نگاه کنید که خیلی مفید بود و مرا علاقمند نمود و کمکم کرد
آن طور که 198 قطعه فیلم 8 الی 20 ثانیه ای را آنقدر گوش دادم که همه را تقریباٌ حفظ شدم واقعا دو نکته داشت هم انگلیسی مرا تحریک به یادگیری بیشتر کرد و هم مرابا روش جدیدی آشنا کرد البته من قبلاٌ فیلم زبان اصلی تماشا می کردم به خیال اینکه دارم تمرین لیسینینگ می کنم اما در اشتباه بودم آن هم چه اشتباه بزرگی
آیا سایتی وبلاگی اطلاع دارید که کمکی در این مورد به من نماید
ثانیاٌ آیا همچنین کتابی شبیه این که شخص دیگری هم این کار را کرده باشد اطلاع دارید
و سوال دومم در مورد زیر نویس های انگلیسی فیلم های ایرانی که از شبکه جام جم پخش می شود آیا جایی برای خواندن و با احیاناٌ دانلود هست چون به نظر من واقعاٌ جالب خواهد بود ما خودمان حال و هوای فیلم را می دانیم و با خواندن آن با جملات انگلیسی نه کلمات آشنا می شوم
اگر راهنمایی کنید ممنون خواهم شد
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد