آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی Quotes

All men dream, but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity: but the dreamers of the day are dangerous men, for they may act on their dreams with open eyes, to make them possible.


نظرات 5 + ارسال نظر
سحر جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام.اگه امکانش هست یکم راهنماییم کنین ممنون میشم.
من دانشگاهمو تموم کردم و الان تو یه اموزشگاه زبان تدریس می کنم مشکلی تو کلاس دارم و اون اینکه نمی تونم محیط کلاسو شاداب و با روحیه نگه دارم و گاها کنترل کلاس از دستم می ره.و یک مشکلی با یکی از دانش اموزان پسر که چهارم ابتدایی میخونه دارم درسش خیلی خوبه ولی همش کلاسو بهم می زنه و میخواد به دوستاش نشون بده که زورش بیشتره.لطفا راهنماییم کنین.بازم به سایت خوبتون سر می زنم و منتظر راهنماییتون هستم. ممنون

مژده دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ب.ظ http://languagedownload.ir

Language
با عرض سلام

با زحمات زیاد تعدادی از اساتید زبان و عزیزانی که در زمینه کامپیوتر تخصص داشتند توانستیم سایت http://languagedownload.ir را راه اندازی نمایی.

در این سایت روزانه حداقل 1 یا 2 منبع معتبر و مفید زبان با کمک اساتید زبان همکار بنده مورد بررسی قرار گرفته و توضیحات و اطلاعات جامعی در مورد آن منبع برای زبان آموزان ارائه می شود.

همچنین با کمک متخصصین کامپیوتر ، این منابع در سایت برای دانلود با لینک مستقیم، بر روی سرور های ما قرار داده می شوند . همچنین نمونه ای از تصاویر هر مجموعه نیز قرار داده می شود تا زبان آموزان بتوانند شناخت بهتری از مجموعه قبل از دانلود داشته باشند.

باعث افتخار و خرسندی ما می باشد که سایت ما را اگر قابل می دانید در سایت خود معرفی نمایید و اگر دوست دارید می توانید از مطالب سایت ما در سایت خود استفاده نمایید.
همچنین اگر سایت را لایق دانستید ، سایت ما را با عنوان "کاملترین سایت دانلود منابع زبان" در سایت خود لینک نمایید.
با تشکر
http://languagedownload.ir

حسین شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ق.ظ

با تشکر از سایت خوبتون
بنده میخواستم در سایت شما فعالیت نمایم
لطفا اگر این امکان وجود دارد به بنده اطلاع دهید
ممنونم

soltany شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:50 ق.ظ http://videoenglish.net

با سلام و احترام

سلطانی هستم، مدرس زبان و پدیدآورنده:
فیلمدرس های طبقه بندی شده خودآموز مکالمه زبان انگلیسی
http://www.VideoEnglish.NET
خواهش میکنم درصورت امکان، این وبسایت/بسته آموزشی را به هر صورت که مناسب میدانید چه بصورت لینک در پیوندها و/یا بصورت پست ثابت، در وبلاگ به مخاطبان خود معرفی بفرمایید. درصورت لزوم از متن و عکس های ضمیمه یا محتوای سایت استفاده بفرمایید.

بسیار ممنونم.
09387943856

VideoEnglish.NET برپایه تجربه سالهای تدریس، و مبتنی بر فلسفه یادگیری دیداری-شنیداری، آغاز بکار نمود و برای اولین بار در ایران با استخراج، طبقه بندی موضوعی و سطح بندی فیلم های آموزشی زبان از بیش از 25 دوره مختلف آموزشی زبان، امکانی بهینه تر در یادگیری کلیه مهارتهای کاربردی زبان انگلیسی را فراهم نمود. بیش از 3000 دقیقه آموزش ویدئویی طبقه بندی شده زبان انگلیسی با فرمت MP4 در یک مموری موبایل، برای بیش از 40 موقعیت کلیدی مختلف که برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب و برحسب سطح، مرتب شده است. زبان آموز میتواند با انتخاب موضوع موردنظر و تمرین و تکرار با فیلمدرس های آن موضوع، به تدریج، تمامی آنچه برای شنیدن و صحبت کردن در فضای موضوع مورد نظر لازم است را فرا بگیرد.

آموزش زبان خارجی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:16 ب.ظ https://charbzaban.com/

درود بر شما
سایت زبان ما مطالب آموزشی زیادی برای دوستداران یادگیری زبان دارد.
لطفا از مطالب ما استفاده کنید
و یا ما را در سایت خود به دوستانتان معرفی کنید
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد