آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..


Promises are like babies, easy to give hard to deliver

To climb steep hills requires a slow pace at first.
Shakespeare

Try not to become a man of success but a man of value.
Albert Einstein.
نظرات 5 + ارسال نظر
hadi یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ق.ظ http://wow4all.wordpress.com

سلام واقعا هر موقع پست جدیدی رو میفرستید خیلی سود میبرم راستی یه جند ماهی هم هست شما رو لینک کردم اگه وقت کردید یه سری هم به ما بزن

pedram یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

hi dear friend we are registering for the biggest english blog if you want to join
us visit our blog

www.cyberg.blogfa.com

منابع آموزش زبان انگلیسی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ http://learnenglish.webgah.net

با سلام،
بدینوسیله سایت منابع آموزش زبان اگلیسی از شما دعوت به همکاری می نماید.
اگر مایل به نوشتن مقاله و یا ارائه هرگونه مطلب در مورد آموزش و یادگیری زبان انگلیسی هستید، شاید بتوانیم همکاری مثبت و سازنده ای داشته باشیم. از این رو رسما از شما برای همکاری با سایت دعوت می گردد. ضمنا کلیه حقوق شما از جمله حق مالکیت معنوی مطالب و حق تالیف کاملا محفوظ خواهد بود.

امیر پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

عالی بود؛ داشت برام ؛ممنونم؛موفق باشید

مصطفی شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام

من وبلاگ شما رو واسه اولین بار میبینم ... و جوری که دوستام راجع به وبلاگ شما صحبت کردن اینجا خیلی کامل و جامع واسم ترسیم شده

من ۲۰ سالمه و قصد ادامه تحصیل در دانشگاه رو دارم

حالا واقعا به شما واسه راهنمایی هرچی بیشتر واسه یادگیری زبان نیاز دارم

وبلاگ شما رو تا حدی مطالعه کردم و متوجه شدم واسه تکمیل یادگیری خوبه ولی دوست دارم دانشگاه هم برم که هم آکادمیگ یادبگیرم هم از مدرکش استفاده کنم

از همین جهت نیازمند همکاری شما و راهنمایی های شما هستم

درصورت امکان به ایمیل من ایمیل بزنید تا خودم باهاتون تماس بگیرم و چنددقیقه از از وقتتون رو صرف شنیدن این راهنمایی کنم

ممنونم ...کوچیک شما مصطفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد