آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

تولدت مبارک

وبلاگ 10 ساله شد

 باورم نمیشه   10 سال پیش وقتی 15 ساله بودم اینجا شروع به کار کردم. 10 سال ...مدت کمی نیس....


وقتی بچه بودم هر وقت ازم می پرسیدن میخوای وقتی بزرگ شدی چیکاره بشی هیچوقت اون زمان دلم نمیخواست معلم بشم...همیشه میگفتم میخوام خلبان بشم...الانم دوست دارم خلبان بشم...اما ...

میخوام خلبان بشم...مهندس کامپیوتر....باستان شناس....موسیقیدان...

ولی خب هیچکدوم از اینا نشد...

بعضی وقتا برا رسیدن به آرزوها فقط تلاش و پشتکار لازم نیس...

عنصر سومی به نام پول هم هست...


و الان من:

25ساله

لیسانس مترجمی

آموزشگاه زبان فرانسه هم خوندم

انگلیسی تدریس میکنم

حقوقم خیلی کمی... اما از تدریس واقعا خوشم میاد...


و آرزو بر جوانان عیب نیس...

آرزوم اینه برم استرالیا ...

ادامه تحصیل...

و دوست دارم موسیقی و ادبیات هم بخونم...

...


خدا به بعضی ها اونقدر پول داده که نمیدونن چطور خرجش کنن..

بعضی ها هم تا آخر ماه هر روز حساب کتاب میکنن که کم نیارن...


....

I'm Glad I'm Me
No one looks
The way I do.
No one walks the way I walk.
No one talks the way I talk.
No one plays the way I play.
No one says the things I say.
I am special.
I am me.