آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..


آخ آخ الان تو قسمت نظرات یه سوال دیدم.
ببخشید تو رو خدا اونو اصلا ندیده بودم.دوست عزیزی بنام احسان معنی جمله زیر رو به انگلیسی پرسیده بودند:
------------------------------------------------------------------
If you aren't going all the way, why go at all?"- Joe Namath

پاسخ:           if you do not want to do the job(it) and finish it,why start it at all  

کمک کمک کمک please Help me

به دادم برسید که بدبخت شدم. یکی از پارتیشین های هارد دیسک  کامپیوترم گم شده. هرچی فایل مهم ، برنامه نویسی و پروژه های من و دادشم بدبخت بیچاره بود اونجابود.

توضیحات:
۱.مشخصات هارد: Western Digital 80GB JB
2. ضمنا از سیستم کمندر استفاده می کردم.
۳.پارتیشن گم شده ۳۰گیگابایت بود  که الان در سیستم ویندوز در قسمت Disk Managment 
۳۰گیگابایت خالی نشون میده
۴. فرمتش NTFS بود اما درحال حاظر نوع فایل سیستم رو خالی نشون میده.
۵. Statue= healthy( unknown partition

اگه کسی چیزی میدونه یا میتونه راهنمایی کنه زود باشن که ممکن همین چندساعته سکته کنم.

سلام دوستان عزیزم.ممنونم از اینکه در این مدتی که نبودم به بلاگ من سر میزدید.من به خاطر درسهای خودم دیگه فرصت نمیکنم.ولی اینو بدونید من دست از نوشتن بر نخواهم داشت مدت کوتاهی از کار کنار میرم.ولی دوباره خواهم نوشت.عزیزانی که به من لینک دادن و من ندادم قول میدم به اونا لینک بدم.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم.

این هم چند تا اصطلاح انگلیسی جدید


آب در هاون کوبیدنattempt the impossible
آدم خانه به دوشa bird of passage
آروغ زدنbreak wind
آش شله قلمکارmish-mash

‌ByE