آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

تولدت مبارک

وبلاگ 10 ساله شد

 باورم نمیشه   10 سال پیش وقتی 15 ساله بودم اینجا شروع به کار کردم. 10 سال ...مدت کمی نیس....


وقتی بچه بودم هر وقت ازم می پرسیدن میخوای وقتی بزرگ شدی چیکاره بشی هیچوقت اون زمان دلم نمیخواست معلم بشم...همیشه میگفتم میخوام خلبان بشم...الانم دوست دارم خلبان بشم...اما ...

میخوام خلبان بشم...مهندس کامپیوتر....باستان شناس....موسیقیدان...

ولی خب هیچکدوم از اینا نشد...

بعضی وقتا برا رسیدن به آرزوها فقط تلاش و پشتکار لازم نیس...

عنصر سومی به نام پول هم هست...


و الان من:

25ساله

لیسانس مترجمی

آموزشگاه زبان فرانسه هم خوندم

انگلیسی تدریس میکنم

حقوقم خیلی کمی... اما از تدریس واقعا خوشم میاد...


و آرزو بر جوانان عیب نیس...

آرزوم اینه برم استرالیا ...

ادامه تحصیل...

و دوست دارم موسیقی و ادبیات هم بخونم...

...


خدا به بعضی ها اونقدر پول داده که نمیدونن چطور خرجش کنن..

بعضی ها هم تا آخر ماه هر روز حساب کتاب میکنن که کم نیارن...


....

I'm Glad I'm Me
No one looks
The way I do.
No one walks the way I walk.
No one talks the way I talk.
No one plays the way I play.
No one says the things I say.
I am special.
I am me.

نظرات 34 + ارسال نظر
یونس چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام...تبریک میگم...وبلاگ آموزنده ای داری...

یونس چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

و خوشحال میشم به بنده هم سربزنید...

علیرضا جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://ccnaclass.blogfa.com

سلام . یادم نمیاد کی به اینجا هدایت شدم ولی از اون موقع تا حالا شمارو به صورت فید دنبال می کنم یعنی هیچ وقت به وبلاگتون نیومدم ولی از طریق گوگل ریدر خواننده خاموش وبلاگتون هستم.
از متن نوشته هاتون صفای باطنتون پیداست. خواستم بیام از نزدیک عرض ادب کنم و امیدوارم با تلاش و پشتکاری که دارید به آرزوهای قلبی تون برسید که ان شاء الله به اذن خدا میرسید.
از اینترنت ممنونم که باعث شد باانسان شایسته ای چون شما آشنا بشم.

منیره جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام
چقد خوبه که به رشتت انقد علاقه داری ک سرگرمیت هم همینه
ایمیل یا چیزی تداری ک بشه مستقیم ازت کمک گرفت؟
من دانشجوی ارشدم و به یه راهنما واسه زبان احتیاج دارم
این ایمیلمه َa_monire@yahoo.com

رضا جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام
تبریک میگم و آرزو میکنم همیشه موفق باشید.

سپیده سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
درود بر شما
واقعا لذت بردم از اینکه وقت میذاری تا به دیگران اموزش بدی
من میخوام برم کلاس فرانسه اما واقعا نمیدونم کدوم کلاس بهتره
اگه میدونی لطف میکنی راهنماییم کنی

imap جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://imap2500.miahanblog.com

فکر نمی کنی غیر از پول دلیل دیگه ای که منو تو به اهدافمون نمی رسیم کمکاری خودمون واستفاده نکردن از فرصت ها وجثارت و گستاخی و دادن سررشته زندگیمون به هر کس و ناکسی به جز خودمون باشه؟

IMAP جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

رستی بهم سر بزن خوشحال می شم

مجید دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

ان شالله به آرزوهات برسی

آیناز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام.ببخشید شما میدونید آدم فروش به انگلیسی چی میشه؟!

حمیده پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام وب عالیی داری منم هم یه وبلاگ دارم البته گروهیه خواستی سربزن. منم میخوام برم استرالیا خیلی دلم میخوادزبانم قوی بشه اولین باره اومدم وبت دیدم عالیه به کارت ادامه بده.ممنون

زراخطر جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://rafiga.com

بروبینیم باباااااااااا

آریا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

برای هر چی که به معنای واقعی آماده باشی مطمن باش اون چیزی که میخوای هم داره برای رسیدن به تو آماده میشه . امیدوارم اون حالات و مکانهایی که تو رویای زیبات میسازی و تموم چیزایی که بهشون علاقه ی شدید داری و برات آرزو هستن هر چه بهتر و زودتر تو زندگیت نمایان بشن. از صمیم قلب. خدا همیشه نگهدارت.

sanaz سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.msa_naz88@yahoo.com

موفق باشی

[ بدون نام ] یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

http://www.amuzeshezaban.com

ashkan پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://ashkan.nanoprocessor.org

آفرین
از معدود کسایی هستی که پایدار فعالیت میکنی و شاخه به شاخه نمیپری
امیدوارم که شاهد پیشرفت های بیشترت باشیم

بانو چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

پروین جان سلام و خسته نباشین..یکی از علایق من زبان انگلیسی..شفل خیلی خوب یداری عزیزم..گرچه حق داری حقوق معلمی خیلی کمه ولی از صفر که بهتره..من الانبیشتر از یک سال مهندسی کامپیوتر فارغ التحصیل شدم نشستم تو خونه حتی یه سال جایی بدون حقوق رفتم براشون کار کردم بعد اون دوران ازم تشکر کردن و اومدم بیرون به همین قشنگی:)
من میگم یاد داشتن زبان یه هنر و این خیلی خوبه که این رشته رو رفتین و امیدوارم روز به روزم موفق تر بشین:)..خدا همراتون دوست عزیزم:)

خانم بهار جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام دوست عزیز منم دانشجوی مترجمی هستم ترم دومم خیلی سخته

aram پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://aram1z.blogfa.com

سلام برات ارزوی موفقیت میکنم.امید وارم به هرچی دوست داری به زودی بهش برسی.
من که هرکاری کردم به هیچ کدوم از ارزو هام نرسیدم ولی از زندگیم راضی هستم

الی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.sedaye_baroun

سلام من علاقه شدیدی به یادگیری زبان دارم اما نمیدونم چ جوری بخونم میشه کمکم کنی؟
من دانشگاه رشته حسابداری بودم نمراتم در حد 18بود اما تلفظم افتضاحه میشه ایمیلتو بدی؟

محمدرضا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

با عرض سلام من شانسکی اومدم به این وبلاگ رشته تحصیلیم برق صنعتی اما متاسفانه زبانم خیلی ضعیف خیلی دوست دارم یاد بگیرم اما احساس میکنم در یادگیری ناتوان هستم من هم از کوچکی خیلی دوست داشتم از ایران برم من پسرخالم حدود4 سال پناهندگی گرفته رفته استرالیا من خیلی دوست دارم برم اما به دلیل تک پسر بودن خانواده ام خیلی مخالفت میکنند اما من تمام تلاشم میکنم که برم حتی اگه شد که پناهندگی بگیرم من با نظر شما در مورد پول کاملا موافقم عامل تمام خوشبختی ها و بدبختی ها پول

dr.rb پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام خسته نباشی به نظرمن تو این دوره زمونه هرکسی مسلط باشه میتونه زندگی متوسط به بالایی داشته باشه شما هم از این قضیه مستثنا نیستی من خودم دانشجوی اتاق عمل اردبیل هستم زبانم میخونم . برا خودمو خودت و همه جوونا که میخوان به اون بالاها برسن ولی نمیشه آرزوی موفقییت دارمgood luck

کاملیا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام .خسته نباشید.واقعا وبتون عالی بود.مرسی

Parvin چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://saheltanhayi.blogfa.com

hi

my name js parvin,too
congratulation


!


سارا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ http://rayaneh50.blogfa.com

سلام همین که به تدریس علاقه دارید کافیه مثل من که به نجوم علاقه دارم و فکر میکنم هیچوقت نمیتونم اون رو دنبال کنم

ایشاالله وبلاگتون 100 ساله بشه1!1

سپاس دوست عزیز

سمیه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

Salam hamkar gerami. Site mofidi Dari dande Ostwald danshga hastma. Reshte adabiat English in site vase danshjoham moraefi kardam .lard

ناشناس پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.persianvocab.ir

سلام میکنم و بابت اینهمه پشتکار بهت تبریک می گم. راستش منم یک سایت راه انداختم و یک سالی میشه که راه افتاده ، بیشتر برای آموزش لغات و اصطلاحاته، ولی شاید نتونم پشتکار تو رو داشته باشم. ممنون میشم یه سری هم به سایت کوچیک منم بندازی.
با تشکر
http://www.persianvocab.ir

ویدا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

whish you the best of luck

محمودرضا رضایی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ http://rezayi.org

کافیه که وافعا یه چیزی رو بخوای. حتما بهش می رسی. وبلاگت خیلی خوبه. واقعا عالیه که حدود 11 سال داری فعالیت می کنی. خوشحال می شم به سایت من هم سر بزنی و همدیگرو لینک کنیم.

نانا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام،امیدوارم به همه آرزوهات برسی . موفق باشی

مهدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ http://dastetobedeman.blogfa.com

سلام.
امیدوارم از این به بعد همیشه تو زندگیت موفق باشی.
انشالا که بری استرالیا و همیشه تو زندگیت موفق باشی...

رضا پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.google.com

سلام دوست عزیز.به نظر میرسه این پست رو خیلی وقت پیش گذاشتی ولی من تاره دیدم.بهتون تبریک میگم و میخواستم بهتون بگم که مهم نیست چکاره باشی مهم اینه که توی هر مسیری باشی بهترین باشی.و نکته ی دیگه ای که میخواستم بگم اینه که اره راستمیگید عنصر سوم واسه رسیدن به هدف پول است ولی تنها عنصر نیست.من از بچگی عاشق پرواز بودم وضع مالی خوبی هم نداشتم تا اینکه خدمتم تموم شد پدرم خونشو فروخت تا من به ازروم برسم

سحر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

حرفت خیلی درست بود بعضی وقتا فقط پشتکار نیست که کمکت میکنه پول هم لازمه آرزویی که داشتم تلاش هم کردم اما بهش نرسیدم فقط به خاطر بی پولی و حمایت نکردن پدر و مادر و همش به این فکر میکنم الان که دیگه سنم بالاتر رفته اگر باز بخوام دنبال آرزویی که میخوام برم شاید دیگه ازش گذشته باشه فقط و فقط به خاطر حمایت نکردن خانواده

المیرا سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:06 ب.ظ

عالی بودعزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد