آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

درود به دوستای گلم

راستش رشتم که میدونین انگلیسیه اما از پاییز امسال دارم فرانسه میخونم و واقعا بیزی شدم.شرمنده زیاد فرصت نمیکنم به اینجا برسم. مرسی بابت لطفتون به من و وبلاگ Misi  Hugs



چند تا نکته رو میخوام اینجا روشن کنم.

با همه وبلاگ ها و وب سایت های آموزشی تبادل لینک میکنم به جز وب سایت و وب لاگهای پولی

اگر عبارت "آموزش زبان انگلیسی" رو در گوگل سرچ کنین الان فکر میکنم شماره 3هست.تا 1سال پیش شماره 1 بود.رنک وبلاگ 3 هست و من دوست ندارم از طریق وبلاگ من که کاملن Free هست برای وب سایت های پولی تبلیغ کنم. پس دوستان عزیز فقط با وب لاگ ها و وب سایت های آموزشی که به رایگان اطلاعات در اختیار خوانندگان قرار میدن تبادل لینک میکنم.


اگه میخواین مستقیمن با من چت کنین و یا ایمیل بزنین این آی دی رو اد کنین:


lle_english


و نکته آخر

راستش جدیدن یه فکری به ذهنم اومده.نمیدونم عملی هست یا نه.

بیشتر بچه های گروه LLE از من میخوان که براشون "پارتنر" برای صحبت کردن و تقویت Speaking

بهشون معرفی کنم. از همتون میخوام نظرتون رو بگین.ایمیل بزنین.اینجا قسمت نظرات بگین.

میخوام ببینم چه تعداد از بچه ها میخوان پارتنر داشته باشن.بعد شما مشخصاتتون رو برام ایمیل بزنین:

سن

جنسیت

رشته و شغل

میزان تحصیلات

شهر


بعد من کسی رو به نظرم مناسبه بهتون معرفی کنم.شخصن فکرمیکنم باید همشهری باشین و فقط به چت اکتفا نکنین.از نزدیک همدیگه رو ببینین و انگلیسی صحبت کنین.


حتی به نظر من میتونیم ماهی یکبار تور بزاریم و همتون بیاین و بریم گردش علمی و کوه و فقط انگلیسی حرف بزنیم.


فعلن به نتیجه ی قطعی نرسیدم.منم یک زبان آموزم.ممکنه منم اشتباه کنم.

از نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما استقبال میکنم.


منتظرتون هستم.



لطفا همه دوستانی که موافق هستن وقتی مشخصات میدن اسم شهر رو از یاد نبرن. و لطفا آی دی منو اد کنین.