آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام
در حال حاضر بهترین دیکشینری  نرم افزاری موجود بابیلن است.میتوانید به آدرس زیر رفته دانلود کنید.
http://www.babylon.com/display.php?id=95&tree=57&level=2

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام
ماشالله سوار جت شدی؟
واستا ما هم بیایم.

نگار چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:52 ب.ظ

در این مورد منم با رضا موافقم....بپا تصادف نکنی/

رامین جوون چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:59 ب.ظ

هاااااااا ببیننم چشم دیدن .........را ندارین!!!

نیگیلیش(نگار) چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:35 ب.ظ

مرسی اقا رامین...بابا من که از خدام.روزی شونصد بار میام اینجا تا.....

رامین جوون پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:37 ب.ظ

نگار خانم منم شوخی کردم ..... راستش‌ از اون شونصد گفتنت خیلی خوشم اومد

بیییییییب پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:39 ب.ظ

اخیییییییییییییش بلاخره یک web log پیدا شد که حرفی از عشق و... توش نباشه .مرسی

رضا پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام
آقا چی شده؟؟
ما نبودیم اینجا دعوا شده؟
بابا من گفتم یواش من بی سوات هم برسم اینارو بخونم و تمرین کنم نه اینکه.......

نیگیلیش پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:16 ب.ظ

:D

خودم چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

چه خبره اینجا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد