آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

دوست عزیز علیرضا در پاسخ به سوال شما راه حل های ذیل را پیشنهاد میکنم:

 

1)      ثبت نام در یکی از آموزشگاه زبان انگلیسی

2)      استفاده از کتاب , سی دی, کاست

3)      استفاده از شبکه گسترده اینترنت

 

من همیشه به هر کس که میخواد انگلیسی یاد بیگره توصیه میکنم در یکی از آموزشگاه های معتبر محل سکونتش ثبت نام کنه.معمولا بیشتر اشخاص میگن که

فرصت و وقت این کار رو ندارن. نمیدونم الان شما در چه سطحی هستی مقدماتی؟ متوسط؟...؟ کسی که در سطح مقدماتی قرار داره من به اون شخص توصیه میکنم حتما در یکی از آموزشگاه های معتبر محل سکونتش ثبت نام کنه. ولی کسی که مقدماتی رو پشت سر گذاشته اگه اراده کنه میتونه خودش مطالعه کنه و پیشرفت کنه. مهمترین و اصلی ترین چیزی که هر شخص برای یادگیری یک زبان خارجی نیاز داره فرهنگ لغت کامل است.سخت ترین کار شروع است. دشوارترین قسمت یادگیری حروف الفبا ست. شما وقتی حروف الفبا رو یاد گرفتین دشوارترین بخش رو پشت سر میگذارین.بعد از هر امکاناتی که دسترسی دارین استفاده کنین تا هر روز یه لغت جدید یاد بگیرین یه نکته گرامری تازه یه اصطلاح جدید و .... .

مطئن باشین انسان هر کاری بخواهد میتواند انجام بدهد.

اگه فقط اراده کنین و تلاش خیلی راحت میتونین به چیزهای زیادی برسین چیزهای زیادی رو یاد بگیرین از جمله زبان شیرین انگلیسی را.

من چند تا کتاب معرفی میکنم میتونین بدون شرکت در کلاسهای زبان خودتون مطالعه کنید و هر روز شاهد پیشرفت خودتون باشید.

برای یادگیری لغت پیشنهاد میکنم داستان های کوتاه بخوانید. به هر لغت جدیدی که بر میخورید در فرهنگ لغت معنی اون را پیدا کنید و اون لغت را یاد بگیرید.

برای تمرین لغت مجموعه زیر را توصیه میکنم:

1)Elementary Vocabulary written by: BJ Thomas (New Edition)

2)      Intermediate Vocabulary written by: BJ Thomas (New Edition)

3)      Advanced Vocabulary written by: BJ Thomas (New Edition)

 

این هم چند تا داستا ن کوتاه برای سطوح مختلف( من خودم گاهی اوقات داستان توی وبلاگ میگذارم):

Level 1:

1)      The Elephant Man  author: Tim Vicary

2)      The Monkey’s Paw author: W.W Jacobs

3)      Under the moon author: Rowena Akinyemi

4)      The medal of Brigadier Gerard  AUTHOR: Sir Arthur Conan Doyle

5)      Surfer!  Author: Paul Harvey

 

Level 2:

1)      The  sheep-Pig  author: Dick King-Smith

2)      The cay author: Theodore Taylor

3)       The secret agent  author: Frances Hodgson Burnett

4)      Money to Burn author: John Scott

5)      The Fox author: D.H Lawrence

 

Level 3:

1)      Eraser author: Robert Tine

2)      the fugitive author: J.M Dillard

 

Level4:

1)      Far From the madding crowed author: Thomas Hardy

2)      The mosquito Coast author: Paul Theroux

 

Level 5:

1)      Web author: John Wyndham

2)      The old Jest author: Jennifer Johnson

 

Level6:

1)      The edge author: Dick fancies

2)      Wuthering Heights author: Emily Bronte

 

 

 

هر کس اصل داستان های نویسنده های بزرگ و قدیمی مثل شکسپیر رو لازم داره و میخواد؛ در قسمت نظرات آدرس ایمیل خودش رو بده و نام داستان و نام نویسنده رو بگه تا من براش داستان رو ایمیل بفرستم.

 

نظرات 17 + ارسال نظر
فردیس دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ http://daftarekhateratemann.persianblog.com

من وب تو گذاشتم تو وبلاگم .خوشحال میشم وقتی مشکلاتت حل شد این کارو بکنی.

فرهاد چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ق.ظ http://iranbinblog.blogfa.com

دوستان عزیزتجارت الکترونیک بسرعت راهش را در کشور ما باز میکند و نقش اینترنت در زندگی ما بیشتر خواهد شد لذا نباید فرصت را از د ست داد باید هر چه سریعتراطلاعات لازم را بدست اورید
در راستای این هدف در اینجا یک سیستم مبتنی بر NETWORK MARKETING ایرانی که در نوع خودش اولین واز نظر اینجانب مطمئن ترین و بهترین تا کنون است به شما معرفی می کنم رئوس انچه که در این کار نصیب شما می شود عبارتند از

۱-امکان کسب درامد تا سقف ۵۱۲ هزار تومان در روز از طر یق بازار یابی شبکه ای

۲- دریافت یک کارت اعتباری به نام آ ر یا کارت (توضیح در مورد آریا کارت پایین سایت آمده است) وبر خو رداری از مزایای ا این کارت

۳- برخورداری از مزایای عضویت و خدمات و تخفیف های یک صنعت مفید تجارت الکترونیک در زمینه تامین کتاب .

همه اینها با ۱۵۰۰۰ تومان حق عضویت و درآمد بالا و مناسب...چزییات کامل داخل سایت
http://iranbinblog.blogfa.com
http://iranbinbook.myblog.ir
my yahoo id= netw0rk_marketing

کوروش شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ

از راهنماییهات و انگگیزه دادنت ممنون اگر اصل داستان در سطح متوسط زبان دارید ممنون می شم داستانها ی هرمان هسه بارم آشناست شکژیر که خیلی مشکله نمایشنامه خوندنش راحتتره ببخشید خلاصه می نویسم بازم ممنون

سرور چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ق.ظ

عالی اگه میشه برام داستانرو بفرستید با تشکر

سودابه سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام من خیلی وقت است از وبلاگ بسیار مفید و جالب شما استفاده می کنم من بسیار علاقه مند به زبان انگلیسی هستم و همیشه سعی می کنم با نوشتن و تمرین بیشتر بیاموزم من بصورت آماتور این کار را می کنم ولی کتاب های شرت استوری زیادی را از میدان انقلاب خریده ام و ترجمه میکنم البته به فارسی نمی نویسم فقط لغات جدید را -از شما خواهشمندم در یادگیری و سپردن لغات زیاد من را راهنمایی نمائید در ضمن از تمام داستانهای شکسپیر خوشم می آید لطفا؛ در صورت امکان برای من هم ارسال نمائید. با سپاس فراوان

سمیه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ

مجید دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ق.ظ http://lle.blogsky.com

داستان هملت - نویسنده شکسبیر

سارا تهرانی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

سایت بسیار مفیدی دارید.موفق باشید.

leila پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ

سایت جالبی دارید . اگه براتون امکان داره داستانهای عاشقانه همراه )به صورت انگلیسی)همراه با ترجمه آن برام ایمیل کنید بسیار ساسگزارم

روزبه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام - ممنون میشم اگه این کتابایی که نوشتین سطح متوسط برام بفرستین
مرسی ranelectronics@yahoo.com

محمد پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام داستان شکسبیر اگر لطف کنید یه دنیا ممنونم

بهناز چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
خسته نباشید. سایت شما بسیار بسیار عالی و جذابه. ممنون می شم اگه این داستانها از level 2 تا level 5 رو برام بفرستید یا آدرس سایتی رو بدین تا بتونم یکسری داستانهای کوتاه level بندی شده از اون download کنم.
با کمال تشکر و سپاس
شاد باشید

سحر دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

سلاااااام
اگه ممکنه واسه من داستانهای شکسپیر رو تو ایمیلم بزارید
راستی من داستان pride& proud رو چطوری میتونم پیدا کنم و دانلود کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
مرسی

فاطیما کرمی چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://khfatima.blogfa.com

درود بر شما .یاسر دانا...............
من هم یکی داستان های کوتاه را می خواهم..........

دیگو چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
اگه ممکنه هملت شکسیر رو برام ای میل کنید

امیر دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام من امیر هستم از تهران و نیاز به داستانهایی در مقطع المنتری دارم. این ایمیل خواهرم است. اگه میشه به این بزنید. من ایمیلم لاک شده.
ممنونم.عزیزم.

بهاره کاظمی دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

باسلام وخسته نباشید ،خیلی روحیه گرفتم چون داشتم دنبال یه سایت میگشتم که بتونم مستمر به اون مراجعه کنم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد