آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

هر کس اصل داستان های نویسنده های بزرگ و قدیمی مثل شکسپیر رو لازم داره و میخواد؛ در قسمت نظرات آدرس ایمیل خودش رو بده و نام داستان و نام نویسنده رو بگه تا من براش داستان رو ایمیل بفرستم.

 

نظرات 25 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ http://atb.blogsky.com

سلام.
یه خواهش داشتم اینکه میشه کمکم کنید.

من الان دارم کتاب ادونس را میخونم. ولی بازدهی

در صحبت کردن و معانی لغات بسیار کم است.

من باید چی کار کنم که این ضعفهارو نداشته باشم.

مرسی

محسن چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ق.ظ http://http://www.mlc.persianblog.com

سلام دوست عزیز .. وبلاگتون خیلی آموزندست .. ممنون .. موفق باشید .. تا بعد

vahid چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.jelveh.co.nr

salam doste aziz age asle vase ma ham befrestid.mamnon

اسمان ابی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
من تازه اینجا را پیدا کردم:
ضمن تشکر از زحمات بدون چشمداشت شما،
داستان کوتاه همراه با فایل صوتی می خواستم
ممنون

یوسف سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ق.ظ

با عرض سلام
میخواستم بگم که وبلاگ جالبی دارین در ضمن یک پیشنهاد این که میتونید روبه روی هر سطر؛ متن فارسی اونو هم بذارین در ضمن یک کتاب انگلیش باسلیقه خودتون میخواستم. اگه میشه لطفآ

پژمان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ق.ظ http://vb.blogfa.com

باز هم سلام
اگه امکانش هست برای من ایمیل کنید , چون خیلی بهش نیاز دارم .
با تشکر و سپاس فراوان

حسن یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام من به کتابهای تاریخی و اموزش زبان احتیاج دارم اگر لطف کنید برام بفرستید ممنون می شم موفق باشید

سمیه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

منظورتان به زبان انگلیسی است . اگر براتون ممکنه برام ایمیل بزنید من خیلی استقبال می کنم . آخه دارم تازه یادمیگیرم و نسبتا پیشرفت کرده ام . ازتون ممنونم
این دو تا داستان رو هم ترجمه کردم .
با تشکر

طه رشیدی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ

از لطف شما ممنونم

ناهید یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ب.ظ

به نام خدا
سلام
لطفا اتللو
متشکرم

مجید دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ق.ظ

elnaz پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام من به داستانهای شکسپیر علاقه دارم اگه میشه برام متن انگلیسی داستانها رو بفرستید.

hossein23 شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://hossein_11026@yahoo.com

khobed kheyle galeb bod tashakor me onam mamnon mesham seksper ra befrested tanks

هاجر شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://lle.blogsky.com

سلام خسته نباشید من داستان های شکسپیر رو میخواستم .
ممنونم

Mr.rezai جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://rezai.bizhat.com

Hi
I'm student of univercity in field software computer in Arak univercity.

One of my friend's asked me about a story of love in english with it's translation.
He wants to give to his teacher for a research.
But I can't found one of Small story with it's translation.

May you send me a story of love for me Of course it's be very good if you send me with translation.

OF COURSE PLEASE LADY

Oh , my english is bad . excuse me lady and if I've problem in our statements I'm very glad that u say to me...

Very Thanks


PINGILISH
salam
in ghesmat ro chon shayad mobham neveshteh basham yek bare digeh mygam:

omidvaram ke baraye man yek dastane kotahe englisy ro be hamrahe tarzomeye on , age dashtid beferestid. OMIDVARAM KE BETONAM JOBRAN KONAM

BYE TA HI.

رحیم چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ق.ظ

من داستان امیلی برونته را می خواهم. Wuthering Heights

ابوالفضل دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

لطفاً داستان هایی که گفته بودی و همچنین (اگر داری) داستان های کوتاه انگلیسی ساده برام بفرست.
اگر سایتی داری که توش از این جور داستان ها هست هم برام بفرست.
نمی دونی چقدر از این کارت ممنونم!!!!!

سعید یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

داستان های شکسپیر

برزان پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://barzanmir.blogfa.com

داستان های شکسپیر -اگر هم میسر بود ترجمه غزلیات

مرضیه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام من تازه باشما آشنا شدم وخیلی از این بابت خوشحالم امکان دارد داستان هملت را برای من ارسال کنید؟خیلی ممنون

morteza یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

به انتخاب خودتون یکی رو برام بفرستین از شما ممنون می شم

ئسق دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

داستان های نویسنده های بزرگ و قدیمی مثل شکسپیر

riza سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

هر کدام را که خودتان دوست دارید0 ممنون
ساغ الون باجی

behnam پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

salam man ye matne sade va jazab mikhastam mamnoom misham baram befrestin

نیما یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

من میخوامشون
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد