آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Let’s Learn Slang

Let’s Learn Slang

 

 

To cost an arm and a leg

 

Meaning: to cost a lot of money

 

Example:

It costs an arm and a leg to buy all these Christmas presents.

 

 

To be loaded

 

Meaning: to be rich

 

Example:

He works in the city and he is loaded.

 

 

To be broke

 

Meaning: to be poor

 

Example:

She’s always broke at the end of the month.

 

Bread and Honey

Meaning: Money

Example:

Let's drink with him - he's got bread. [This one has enjoyed very common usage]

To be skint:

Meaning: British slang to have no money

 

Example:

Can you lend me some money? I’m skint.


Beans: money

Dosh: British. Money

Peanuts: Informal. Very little money
Megabucks: Plural noun a large amount of money.



Peggy Pink:
some people just don't deserve to be loved (because they don't know it's worth.)  

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

سلام ..ببخشید مزاحم شدم یه سوال داشتم..من میخوام برای امتحان ielts ثبت نام کنم ولی اصلا نمی دونم کجا برم..کی برم؟ و چه کتاب هایی بخونم و اصلا چه قدر هزینه میشود...خود سایت آیلتس تهران هم یه سری چیزای کلی گفته میشه من رو راهنمایی کنید؟منتظر ایمیلتون هستم...

آسمان آبی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام
نزدیک دانشگاه علم وصنعت موسسه زبان خوب سراغ دارید!!
کلا کدام موسسه را توصیه می کنید!!
راستی یه گله دارم !! چند وقت پیش یه کامنت گذاشتم جواب ندادید:

این بود:

سلام


نظرتان در مورد کتاب { words 504 }} چیست!!؟؟

کتاب داستان خوب چی معرفی می کنید؟؟ من الان دارم
GREET EXPECTATION
می خوانم نوار هم دارد از کجا باید بفهمم کتاب در سطح من است یا نه !!
راستی در LEVEL های مختلف کتاب داستانها برای هر کدام تعداد لغتی ذکر شده مثلا کتاب من { WORDS 1800} است یعنی چه !!؟؟
طرز صحیح مطالعه کتاب داستان نوار دار چگونه است !!!؟؟؟
.......................................................................................
در گروه شما در yahoo عضو شدم ولی در دریافت فایل مشکل دارم !!!
راهنمای phonetic خوب چی دارید؟؟ یکی در گروه بود ولی دریافت نشد !!!
......................................................................................
ممنون از زحمات بدون چشمداشت شما !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد