آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Joke

Penguin

A man was walking along Hietzinger Hauptstrasse near Parkhotel
Schönbrunn when he found a penguin walking along the road.
So he picked it up and took it to the local police station.

He said to the policeman "I found this penguin on Hietzinger
Hauptstrasse, near Parkhotel Schönbrunn. What should I do with it?"

The policeman looked at the man and said "It's obvious what you should
do with it! Take the penguin to Schönbrunn Zoo.

The man said "Of course, I'll take it to the zoo" and he left the police
station with the penguin under his arm.

The next day the policeman was on duty in the city centre when he saw
the man walking along the street with the penguin by his side. The policeman stopped the man and said "I thought I told you to take the penguin to the zoo?"

The man replied "Yes, I took it to the zoo yesterday. Today I'm taking it to see the Opera House."

نظرات 7 + ارسال نظر
فقط کلیک شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

شبنم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام و تشکر از زحماتتون برای این وبلاگ . من منبع اصطلاحاتی که می نویسید را می خواهم. اگر خودتان تمایل دارید در مورد تحصیلاتتون بنویسید . ممنون

امید دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://http:/shiva-omid.blogsky.com/

=))
مرسی ژروین جان ...مخصوصا بابت اصطلاحات . خسته نباشی و همیشه موفق. قربانت.

رهگذر سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

سلام.من مسعود هستم ۲۸ ساله و به تازگی کلاس زبان می رم.چون علاقه زیادی به فراگیری آن دارم.اما چون تمرین جمعی یا گروهی ندارم پیشرفت آنچنانی دارم..دنبال دوستی هستم که با هم کار کنیم..اگر کسی تمایل داشت با من تماس بگیره..

0912 22 70 580
۵۸۰ ۷۰ ۲۲ ۰۹۱۲

امیر پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام خیلی وقت نیست که با سایتت اشنا شدم من اهل نظر دادن زیاد نیستم ولی حیفم اومد ازت تشکر نکنم موفق باشی

reza جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.lllabadancitylll.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ جالب و آموزنده ای دارید شما امیدوارم همیشه موفق باشید.....وخوشحال میشم که تبادل وبلاگ با هم داشته باشیم....متشکرم.

عاشق یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ

کارت درسته .ادامه بده .ما هم حمایت میکنیم.یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد