آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی tongue-twister

سلام


مرسی بابت لطفتون به این وبلاگ


تمام تلاشم اینه که به بهترین نحو کمک کنم تا همه بتونن از این وبلاگ آموزشی نهایت استفاده رو ببرن


درضمن از عزیزانی که دردانشجو یا فارغ التحصیل ادبیات و مترجمی انگلیسی هستن و مایل به همکاری هستن


اگر اعلام آمادگی کنن دعوتنامه براشون میفرستم تا در خدمتشون باشیم.میخوام در آینده راجع به فن ترجمه و ادبیات انگلیسی مقاله بزارم.


یه بخش جدید رو اضافه کردم به نام :


Tongue-twisters


Which means:


noun a sequence of words, typically of an alliterative kind, that are difficult to pronounce quickly and correctly.




She sells sea shells by the seashore.
The shells she sells are surely seashells.
So if she sells shells on the seashore,
I'm sure she sells seashore shells.




Peter Piper picked a peck of pickled peppers.
How many pecks of pickled peppers did Peter Piper pick?
If Peter Piper picked a peck of pickled peppers,
Where's the peck of pickled peppers Peter Piper picked?






  • How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

A woodchuck would chuck no wood since a woodchuck can't chuck wood.


But if a woodchuck could chuck wood and if a woodchuck would chuck wood, how much wood would a woodchuck chuck?


If a woodchuck could chuck wood and if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood?


A woodchuck should chuck wood as long as a woodchuck could chuck wood and as long as a woodchuck would chuck wood.


A woodchuck would chuck as much wood as it could chuck if a woodchuck could chuck wood.



نظرات 7 + ارسال نظر
پویا سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://prodigy.blogsky.com

سلام دوست قدیمی

یک سوال دارم

مدتی هست که دارم زبان میخونم و level : UI
هستم و قصد دارم امتحان IELTS بدم
با توجه به اینکه هنوز سر کلاس های IELTS نرفتم فکر میکنی بتونم از عهده نمره ۶ جنرال بر بیام یا اینکه برم سر کلاس هایIELTS و بعش تو امتحان شرکت کنم ؟

پارسا و پارمیس چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام جالب بید بود

گلاره چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.gm15.blogfa.com

سلام
خوبی؟
وب لاگت خیلی خیلی جالبه
فک نکن دارم از رو تعارف و اینجور چیزا می گم...
ولی کارت حرف نداره
من تقریبا هر روز به وب لاگت سر می زنم
من الان یه 6 سالی هست که کلاس زبان می رم و 1 سال پیش مدرک دیپلم زبانم گرفتم
با این حال هر بار که به وب لاگت میام خیلی چیزا یاد می گیرم <3
اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن
فعلا بای بای

حسین چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://llee.blogsky.com

Dear Parveen,

Thanks a lot for your comment.
That is great news for me that you deign me to write for your weblog.
I really like talking to you and know better about you….If you have MSN or Yahoo ID, let me know so that we can proceed faster.

Also note that you can publish any article of my weblog into yours any time.

I am awaiting your kind reply.

Regards
Hossein



حسین پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ http://llee.blogsky.com

Dear Parveen,

Thanks for your invitation. I hope I can do it properly.



[ بدون نام ] یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://setarehjan.blogfa.com

i linked u
if u like u can link me too
i will try to know web lang to another.

مهدی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام وقت گذاشتیم مطالبتان را خواندیم آشفته بود در هم بود IT WAS PELL MELL بعضی جاهاشو پسندیدیم کپی برداشتیم باز هم سر می زنیم غصه نخور

من غصه نمیخورم.
اگر دوست نداری مجبور نیستی بیای و بخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد