آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی quote

Better by far you should forget and smile than that you should remember and be sad.
Christina G. Rossetti


But I say: Dont forget and Dont forgive,because some people do NOT deserve a second chance.

Do you agree؟

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ http://aasalll.blogfa.com

سلام سایتت خیلی عالیه . من مشغول آموزش زبان انگلیسی هستم و خیلی خوشحال شدم سایتت رو پیدا کردم امیدوارم موفق باشی
من لینکت کردم.

مهدی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ

با سلام و احترام من به سهم خودم از زحمات شما تشکر و قدردانی میکنم فقط یه خواهشی دارم چگونه و چطور زبان دوم را شروع کنم تا نتیجه مطلوب بگیرم نیاز به یک روش کامل و منسجم دارم در صورت امکان راهنمائی بفرمائید با تشکر فراوان - مهدی

سمیه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ

وبلاگ آموزشی مفید و جذابی دارین. میتونم رو کمک شما حساب کنم برای ساختن وبلاگ شخصی ؟

نیلوفر چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

ممنون به خاطر وبلاگ بسیار زیبا و مفیدتون...مدتها بود دنبال همچین چیزی میگشتم.واقعا خسته نباشید...I Appreciate your great work...

سام چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

sorry , i dont , cause ... forgetting and making new chance , wil lelp to memorize new nice memory .

try it again

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد