آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش گرامر زیان انگلیسیabstract noun

An abstract noun is a noun that you cannot sense; it is the name we give to an emotion, ideal or idea. They have no physical existence, you can't see, hear, touch, smell or taste them. The opposite of an abstract noun is a concrete noun.

For example:-

Justice; an idea, bravery and happiness are all abstract nouns.

Here is an a-z list of some common abstract nouns:-

adoration

artistry

 

 

 

 

belief

bravery

 

 

 

 

calm

charity

childhood

comfort

compassion

 

dexterity

 

 

 

 

 

ego

 

 

 

 

 

failure

faith

feelings

friendship

 

 

happiness

hate

honesty

hope

 

 

idea

impression

infatuation

 

 

 

joy

 

 

 

 

 

law

liberty

love

loyalty

 

 

maturity

memory

 

 

 

 

omen

 

 

 

 

 

peace

pride

principle

power

 

 

redemption

romance

 

 

 

 

sadness

sensitivity

skill

sleep

success

sympathy

talent

thrill

truth

 

 

 

wit

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
rrp یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://rrp.blogfa.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم موفق باشی

مسعود سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.loveblog.loveblog.ir

با سلام و عرض خسته نباشید .
عزیزم وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 50 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 30 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم ولی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟
منتظرم عزیزم.

حسین چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ http://llee.blogsky.com

Dear Parvin,

Have a nice day.

Please note that i have been ignored on posting new articles in your webslog.
i would like to know is it intentionally from your side or???
if yes, let me know why?

looking forward to your nice comment

best regards
Hossein

امیر یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

باسلام
باتشکرفراوان از زحمات شما

جواد یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام دوست خوبم

من میخوام زبان انگلیسی یاد بگیرم ولی به هر سایتی رفتم پولی بود !
حالا که سایت شما را پیدا کردم همش انگلیسیه !

منی که انگلیسی بلد نیستم چطور میتونم مطالب شما را بفهمم !؟

کمکم کن

منتظرم جواد

نازی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

خوب بود عزیزم ولی درباره ابسترکت نون کم نوشته بودی. ۲روز دیگه امتحان دارم:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد